Gå til innhold

Weekendtur for 2, trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten tenkte oss en tur nå ganske snart for å pleie forholdet, vi har ikke allverdens med penger og bryr oss ikke så mye om hvor vi drar... Men hvor kan man dra da? Hadde jo vært deilig å dra til et varmt sted, men vi kan bare være borte i ca 5 dager... Har ikke funnet noe på restplass.no for der er det bare lange ferier...

Vi drar fra Kjevik i Kristiansand og det er jo litt begrensa flyavganger...

Håper noen kan hjelpe og har noen gode tips=)

Takker på forhånd for all hjelp...

Skrevet

Hvis dere må dra fra Kjevik så er det som du skriver ganske begrenset hvor du kan reise. Men ta et søk på internett, norwegian og sas sine sider så finner du nok noe! :)

De fleste europeiske storbyer slik som Roma og Barcelona er jo nydelige på våren!!! Sas flyr dessuten fra Gardermoen og til Gran Canaria. Det er jo en mulighet å søke på priser der? Er ikke sikkert det blir så altfor dyrt.

Skrevet

Takk takk=) Ja det er jo en mulighet å dra fra Gardemoen også;) Er egentlig ikke så viktig hvor vi drar, bare det ikke er så dyrt!

Skrevet

Hva omtrent er "ikke så dyrt. "

Det hadde vært lettere å komme med forslag hvis det var litt mere spesifisert.

Hvis du går inn norwegian sine sider og skjekker ut alle rutene fra Kristiansand så står prisene der og du kan også bestille hotell via Norwegian. :)

Skrevet
Hva omtrent er "ikke så dyrt. "

Det hadde vært lettere å komme med forslag hvis det var litt mere spesifisert.

Hvis du går inn norwegian sine sider og skjekker ut alle rutene fra Kristiansand så står prisene der og du kan også bestille hotell via Norwegian. :)

Tenkte ihvertfall ikke dyrere enn 6000 kr.. Er vel restplasser som er billige nå kanskje? Syns det var så mye dyrt og langvarige de jeg fant..

Skrevet

http://www.royalcaribbean.no/kortcruise/

sjekk ut denne. kan du vente til mai så tror jeg dette vil bli en uforglemmelig opplevelse innenfor budsjettet ditt og antall dager.

her er mat og undeholdning inkludert.

til oslo kommer du billig med minipris på nsb til 199 kroner evt buss er også rimelig.

Hadde jeg hatt tid så hadde jeg gjerne tatt dette minicruiset fra oslo selv.

Skrevet

http://www.colorline.no/

Et annet tips er å booke tur fra oslo til kiel på color fantasy evt en

tur med superspeed fra Kristiansand til hirtshals og booke hotell der.

Det er vanskelig for dere med restplasser til varmere strøk så lenge dere bare kan bruke 5 dager og inger charterturer varer mindre enn 7 dager.

om dere allikevel skulle kunne bruke 7 eller 8 dager så hadde jeg sjekket ut restplasser til Tyrkia eller Tunisia. Det er billige land å reise til og har vel varmere temperatur.

håper du har fått noen ideer her.

Skrevet

Du kan prøve reisefeber.no. Vi har funnet noen fine langhelger der, bla. i Valencia, Roma og Madrid. Noen billige alternativer finner du lett, og med "top secret" hoteller får man også bra overnatting billig. Vi har iallefall vært veldig fornøyd på våre turer! :)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha for all hjelp=) Kjempehyggelig at dere tar dere tid til det:)

Vi kan kanskje bruke 7 dager, så vi håper å finne en chartertur som ikke er for dyr og som passer til datoen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...