Infinity Skrevet 31. mars 2009 #1 Del Skrevet 31. mars 2009 Litt flaut, men jeg finner ikke ut av aprostrofen på tastaturet. Kan noen hjelpe ? Vil ikke skrive den feil vei...```` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 31. mars 2009 #2 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ved siden av æ (denne: ') Endret 31. mars 2009 av Kakee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frysepulver Skrevet 31. mars 2009 #3 Del Skrevet 31. mars 2009 é Alt gr og tasten så bokstaven (mulig det er en knotete måte å gjøre det på, men...) Skal du ha I'm bruker du shift og stjernetasten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mars 2009 #4 Del Skrevet 31. mars 2009 Hos meg (jeg har en laptop) er den ved siden av Enter-tasten, på samme tast som stjerna. Om du skriver i Word, kan du gå inn på "Sett inn" og "Symbol", der er det en liste over alle tegnene. Går også an å kopiere apostrofen fra Word og lime den inn andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 31. mars 2009 #5 Del Skrevet 31. mars 2009 Hos meg er apostrofen til høyre for æ, slik Kakee skriver. Ingen shift, da blir det stjerne på mitt tastatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mars 2009 #6 Del Skrevet 31. mars 2009 é Men det er vel aksent, og ikke apostrof? Eneste andre måten jeg vet av å få til den på, er ihvertfall Alt+0233, og det er ikke akkurat mindre knotete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 31. mars 2009 '''''''''''' Klarte det. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frysepulver Skrevet 31. mars 2009 #8 Del Skrevet 31. mars 2009 Men det er vel aksent, og ikke apostrof? Eneste andre måten jeg vet av å få til den på, er ihvertfall Alt+0233, og det er ikke akkurat mindre knotete Ja, derfor skrev jeg det nederste også, for det er vel ' hun er ute etter (her skrev jeg feil og sa hun skulle bruke shift, men det stemmer ikke), men hun skrev "Vil ikke skrive den feil vei...```` " og ta ville hun kanskje ha den andre veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå