Infinity Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Litt flaut, men jeg finner ikke ut av aprostrofen på tastaturet. Kan noen hjelpe ? Vil ikke skrive den feil vei...````
Kakee Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ved siden av æ (denne: ') Endret 31. mars 2009 av Kakee
Frysepulver Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 é Alt gr og tasten så bokstaven (mulig det er en knotete måte å gjøre det på, men...) Skal du ha I'm bruker du shift og stjernetasten
Pingting Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Hos meg (jeg har en laptop) er den ved siden av Enter-tasten, på samme tast som stjerna. Om du skriver i Word, kan du gå inn på "Sett inn" og "Symbol", der er det en liste over alle tegnene. Går også an å kopiere apostrofen fra Word og lime den inn andre steder.
Gjest Elfrida Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Hos meg er apostrofen til høyre for æ, slik Kakee skriver. Ingen shift, da blir det stjerne på mitt tastatur.
Pingting Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 é Men det er vel aksent, og ikke apostrof? Eneste andre måten jeg vet av å få til den på, er ihvertfall Alt+0233, og det er ikke akkurat mindre knotete
Infinity Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2009 '''''''''''' Klarte det. Takk for hjelpen.
Frysepulver Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Men det er vel aksent, og ikke apostrof? Eneste andre måten jeg vet av å få til den på, er ihvertfall Alt+0233, og det er ikke akkurat mindre knotete Ja, derfor skrev jeg det nederste også, for det er vel ' hun er ute etter (her skrev jeg feil og sa hun skulle bruke shift, men det stemmer ikke), men hun skrev "Vil ikke skrive den feil vei...```` " og ta ville hun kanskje ha den andre veien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå