linel Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hei! Har lyst til å gi min tilkommende en reise i morgengave, tenkte en storbyweekend eller lignende for oss to. Men vi skal på bryllupsreise rett etter bryllupet, så blir jo ikke en reise vi ville tatt sånn i nærmeste framtid etter bryllupet. Er det mulig å kjøpe "gavekort" hos reiseoperatør som f.eks kan brukes innen et år eller noe? Kan jo selvfølgelig skrive et kort/brev til han og si jeg har satt av penger som skal brukes på en reise, men har mer lyst til å gi en billett eller et gavekort! Har dere forresten tips til storbyferie i europa? Endret 31. mars 2009 av linel
DrTorres Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Fullt mulig å kjøpe gavekort hos et reisebyrå ja. Ta deg en ringerunde, så finner du jo fort ut hvilke som har eller ikke:-) Ei venninne av meg giftet seg i fjor og de fikk gavekort til bryllupsreise gjennom Paradisreiser. Men som sagt, bare å ringe rundt:-) Ps. Takk for godt tips forresten
BUFFY Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Hei! Jeg har bestilt langweekend til Paris for oss to som morgengave til min kjære. I tillegg har jeg ordnet med barnevakt for våre 3 barn. Vi skal da dra 12 dager etter bryllupet. Tenkte da å kjøpe en reiseguidebok om Paris og pakke den inn som en gave sammen med billetten. Tror han vil sette veldig pris på dette, for vi har ikke vært på tur alene bare vi to på ca. 8 år....
lilleanda Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Jeg har kjøpt reisegavekort på TICKET flere ganger til bryllups- og julegaver. De har holdbarhet i 3 år også, så da har man virkelig god tid. Og alt fra storbyferie til safari til sydhavsøyer. Og der fikk jeg en liten pappeske-ting jeg kunne putte brosjyrer i og pakke inn. Man kan også kjøpe gavekortet på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg ville laget et personlig kort, etter finanskrisen har eg blitt litt skeptisk til gavekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå