Gå til innhold

Dagens Virkelighet


Lovehearts

Anbefalte innlegg

31.03.09

Det er på tide og starte min egen dagbok.

Jeg har vært her inne nå en stund, og bare såvidt funnet ut av hvordan ting fungere. Må si jeg syns det var litt inviklert i begynnelsen :) sånn som me alt annet i livet. Ting har en tendens til og allti være litt vanskeligere for meg, enn for andre. Det er nå i det minste det jeg føler.

Har alltid vært den jenta med sprudlende humør, selvsikker, glad, livsnyter, glad i og være med venner og omgås mine arbeidskolleger på jobb!

Men, nå den sisste tiden, vel..si de sisste 7 mnd, så har jeg fallt ned i ett hull.

Et stort, sort, dypt hull! Som jeg ikke vet hvordan jeg ska komme meg ut av.

Har en fantastisk samboer, som er her for meg, men som ikke helst fostår hva jeg går gjennom. Noe jeg egentlig ikke gjør selv heller.

Han mener det hadde vært lurt og gått til legen og snakket ut om hva som plager meg. Eventuelt fått antidepprisiva, dersom det er depresjon jeg har fått!

Men tingen er det, jeg vet ikke selv hva som er grunnen til at jeg er så nedfor og lei meg, og negativ som jeg har blitt i det sisste.

Nå nå skal jeg prøve ut dette her, skrive ned tanker, og om hvordan dagene mine går her på KG.

Er en god betryggende følelse, at mange andre der ute har gått igjennom, eller er på samme stadie i livet som meg.

Alt jeg vil er bare og komme gjennom hva enn som er galt med meg.

Jeg vil tilbake til og bli den glade jenta jeg pleide og være.

Føler jeg har mistet alle vennene mine

Ikke orker jeg tanken på jobb, bare går dit hver dag og får dagen overstått

Familien er ikke stabil, sånn sett, slik jeg følere det. Har verdens beste søster. Men min mor tenker kun på seg selv, og min far eg den størte egoisten jeg noen gang har vært borti!!

Så kan vel starte med og si at dagen idag ikke er noe god..

Ting går nedover, mer og mer hver dag.

Si f.eks jeg har en god dag, og 7 dårlige!!

Meget frustrerende, og jeg får mindre selvtillit for hver dag som går.

- summehappy -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

01.04.09

Har idag en utorlig god dag i forhold til i går :)

Skal til byen snart og treffe igjenn en av mine beste venninner, som jeg trudde jeg hadde mistet!! Så jeg er veldig lykkelig.

Første jeg tenkte når jeg sto opp idag, var at jeg virkelig ikke hadde lyst og dra på jobb!! Men jeg kom meg opp, og bort til jobb. Den ble så utrolig mye bedre enn jeg hadde forventet. Gikk inn med en ny instilling, og neimen om det fungerte :)

Og dagen gikk utrolig fort, da jeg fokuserte på arbeidet kun, og ingenting annet :)

Håper flere der ute har en god dag som som meg!! :D Forhåpentligvis blir den bare bedre og bedre!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Og gratulerer med dagbok!

Sikkert godt å skrive ned hvordan man føler seg, og få tankene litt "ut av hodet" Og å få pratet litt om ting uten at man sliter ut de rundt seg..

Kjekt med forum som det her altså

Jeg er også ny her inne, driver fortsatt å setter meg litt inn i ting, men tenkte også å starte dagbok etterhvert..Men det blir nok sannsynligvis en prøverdagbok, spennende tider her i huset :fnise:

Håper å følge med dagboka di videre - også må du ha en fin fortsettelse på en hittils fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Vil bare gi deg en :klemmer:.

Kjempe bra at dagen i dag er en opptur :) Og gratulerer med dagbok.

Yeeey :D tusen takk for det!! Spennende med en som skriver i dagboka mi. Hihi

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Og gratulerer med dagbok!

Sikkert godt å skrive ned hvordan man føler seg, og få tankene litt "ut av hodet" Og å få pratet litt om ting uten at man sliter ut de rundt seg..

Kjekt med forum som det her altså

Jeg er også ny her inne, driver fortsatt å setter meg litt inn i ting, men tenkte også å starte dagbok etterhvert..Men det blir nok sannsynligvis en prøverdagbok, spennende tider her i huset :fnise:

Håper å følge med dagboka di videre - også må du ha en fin fortsettelse på en hittils fin dag!!

Heeeei :D

Tusen takk!! :klemmer:

Jeg er meget glad over min dagbok, hihi.

Er litt vanskelig og forklare, men jeg blir litt glad og spendt i kroppen hver gang jeg skal sjekke KG-dagboken min nå. Så koselig med folk som vil lese det jeg har og si også, og skriver komentarer og slik.

Som du sier, det er en meget bra plass og få ut tanker og slikt uten og måtte slite ut de nermeste. Tror de fleste rundt meg har hørrt nokk om mine problemer og det i løpet av de sisste mnd.......

Så nå har jeg fått en såkalt "wake-up-call". Skal prøve være mer positiv, åpen, tenke anderledes. Fikse opp i ting jeg ikke er fornøyd med i livet. Starte med blanke ark, og gjøre meg selv lykkelig :) :) :)

STOR KLEM TIL DEG :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

02.04.09

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!! :D

IDAG ER DAGEN!! SOLEN STRÅLER, OG JEG ER BARE SÅ SUPER GLAD!!!!!!!!!!!!!! :D :D

Dagen på jobb gikk utrolig treigt da, men nå er de også over, og snart er det helg!!!!

Temperaturen ute stiger, samtidig som meg selv og hjertet mitt banker litt ekstra!!

Jeg blir så utrolig glad av og kjenne at våren er kommet!!

Skal snart slenge meg på sykkelen og sykkle en tur, og komme meg på trening! :D

FANTASTISK ALT I SAMMEN IDAG! :D

Untatt en ting, tror jeg må dumpe typen!

Har insett at jeg er mer lykkelig alene! Det skal jo ikke være slik?!

Kan være han forandrer seg også nå som sola er ute da?

Men som ting har vært, og jeg har slitt veldig med vinterdeprisjon SOM ENDELIG ER OVER!! Så jeg tror liksom selv, at han er grunn til mine problemer!!??!?!

Føler han får frem det værste i meg, og slik skal det jo ikke være?!???????

Skal jeg gi det litt tid, eller bare få det gjort??

Har vært sammen i 1 år.. Og det har vært mer ned enn opp.

Men det og tenke på og gjøre det slutt, er lettere enn og faktisk få det til!

Tror at om jeg får han ut av min hverdag, så får jeg være meg selv igjen, få gjort ting som jeg har lyst til. Og finne meg selv!! Ha en bare helt utrolig enorm fantastisk sommer, alene! Med venninner og familie!

Er jeg dum som tenker slik?!

Jeg elsker han jo, men noe stemmer ikke!!

Vet jeg ikke har vært lett med og gjøre, nå som jeg akuratt har vært gjennom den verste vinterdeprisjonen noen sinne! Men kanskje han har gått gjennom det samme??

Jeg vet jeg har vært masse frem og tilbake, forandrer meninger støtt og stadig... hmmmm........ Jeg er litt forvirret bare :)

STOR KLEM FRA MEG TIL ALLE DERE FANTASTISKE KG JENTER DER UTE!! NYT DAGHEN! GRIP DEN! :D :D :D På med solbrillene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du tror vinterdepresjonen din er over :klemmer:

Kjempe deilig at temperaturen stiger ute. Da jeg var ferdig på jobb i dag var det styggvarmt i bilen min, den hadde nemlig stått i solen. Så da var det og kaste jakken og få på solbrillene, musikk på full guffe og skyndte seg hjem til finværet=)

Ang typen din så vet jeg ikke hvilke råd jeg kan gi deg. Det skal jo absolutt ikke være sånn at han får frem det verste i deg :riste:

Kanskje dere kan være fra hverandre en stund, så kan du se hvor mye du savner han?

Fra tidligere forhold ser jeg at jeg er litt sånn at jeg holder fast samme hva omtrent, og det er ikke sunt det heller. Nå ser jeg at de to siste forholdene mine skulle vært over lenge før de ble, men det er ikke lett ta det steget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du tror vinterdepresjonen din er over :klemmer:

Kjempe deilig at temperaturen stiger ute. Da jeg var ferdig på jobb i dag var det styggvarmt i bilen min, den hadde nemlig stått i solen. Så da var det og kaste jakken og få på solbrillene, musikk på full guffe og skyndte seg hjem til finværet=)

Ang typen din så vet jeg ikke hvilke råd jeg kan gi deg. Det skal jo absolutt ikke være sånn at han får frem det verste i deg :riste:

Kanskje dere kan være fra hverandre en stund, så kan du se hvor mye du savner han?

Fra tidligere forhold ser jeg at jeg er litt sånn at jeg holder fast samme hva omtrent, og det er ikke sunt det heller. Nå ser jeg at de to siste forholdene mine skulle vært over lenge før de ble, men det er ikke lett ta det steget.

Takk for råd :)

Kan si deg, det ble slutt igår!

Jeg fikk helt nokk, å nå er det over.

Jeg har sørget og sørget, men føler jeg har tatt rett valg for det om.

Håper vi kan fremdelse være venner da, om han vil det.

For meg så er det en godt trygghet på en måte, å gå fra kjærester til venner.

For han er den eneste personen i mitt liv jeg har hatt det seriøst med.

Nå er de lørdag, jeg er singel, solen skinner, alle vennene mine og familien er her for meg! Livet er herlig. Men jeg kjenner ett savn, og han har en enorm betydning i livet mitt, men jeg kjenner at det er ikke noen vei tilbake. Vi har prøvd før, å ting har liksom bare sklidd tilbake til det normale...... Trist men sant. Vi elsker hverandre, men kan ikke leve sammen. Ikke fra min side iallefall. Han prøvde å si alt, for og få meg på andre tanker, men jeg var fast bestemt, at nå var det på tide. Siden jeg har gått med følelser om at jeg ikke er lykkelig, og at jeg vil ikke ha det slik i ett forhold, så er det bare rettferdig ovenfor meg selv og gå videre, uten han. Tror jeg skal styre unna alkohol likevel. Jeg kjenner jo savnet, og elsker han fremdeles, komme jeg alltid til og gjøre. Men må bare gi det litt tid som du sier. Om jeg merker om noen måneders tid, at jeg har savn fremdeles, så vet jeg at han ville vært villig til og gi oss en sjangs til. Vi var forlovet.

Alt bra me deg i dag da??

Takk for du følger med meg! :D føler jeg har en venn her inne nå, å det er meget deilig.

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid leit med brudd, men savnet går nok over. Antageligvis mye fortere enn forventet. Det er veldig bra at du evner å se det positive i det.

Ser du har venner og familie rundt deg, det er påske og du har (kanskje) fri fra jobb.

Du må rett og slett kose deg som singel. Sikkert ikke så lett i starten, regner med at siden dere var forlovet så bodde dere sammen også eller? Og da må jo den ene parten flytte og eiendeler fordeles.

Hvordan det er med meg?

Jo i dag har jeg hatt en skikkelig krangel med en av de andre avdelingslederne.

Han snakker veldig dårlig norsk og vil ikke forstå engelsk (tysker), så det er en del kommunikasjonsproblemer. Fikk ikke helt med meg hvorfor han var sint, men han var veeeeeldig sint. Han var ikke sint bare på meg, men på alle som han måtte samarbeide med i dag. Men han truet med å slutte for et eller annet jeg skulle ha sagt, og at dette skulle han ta opp med høyeste hold. Så jeg ringte til sjefen og forklarte min side av saken og at han hadde problemer med alle i dag. Sjefen var heldigvis veldig forståelsesfull, for dette var ikke første gangen. Har han ikke forbedret seg i løpet av april (eller påsken) så får han sparken.

Så det har vært en lang dag på jobb, er helt rar i hodet jeg nå.

Sambo er borte i helgen, så jeg skal bare slappe av i kveld. Gå en liten tur med bikkjene, lage meg litt mat og så skal jeg ligge på sofaen resten av kvelden.

Puh, godt å få luftet meg litt i dagboken din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid leit med brudd, men savnet går nok over. Antageligvis mye fortere enn forventet. Det er veldig bra at du evner å se det positive i det.

Ser du har venner og familie rundt deg, det er påske og du har (kanskje) fri fra jobb.

Du må rett og slett kose deg som singel. Sikkert ikke så lett i starten, regner med at siden dere var forlovet så bodde dere sammen også eller? Og da må jo den ene parten flytte og eiendeler fordeles.

Hvordan det er med meg?

Jo i dag har jeg hatt en skikkelig krangel med en av de andre avdelingslederne.

Han snakker veldig dårlig norsk og vil ikke forstå engelsk (tysker), så det er en del kommunikasjonsproblemer. Fikk ikke helt med meg hvorfor han var sint, men han var veeeeeldig sint. Han var ikke sint bare på meg, men på alle som han måtte samarbeide med i dag. Men han truet med å slutte for et eller annet jeg skulle ha sagt, og at dette skulle han ta opp med høyeste hold. Så jeg ringte til sjefen og forklarte min side av saken og at han hadde problemer med alle i dag. Sjefen var heldigvis veldig forståelsesfull, for dette var ikke første gangen. Har han ikke forbedret seg i løpet av april (eller påsken) så får han sparken.

Så det har vært en lang dag på jobb, er helt rar i hodet jeg nå.

Sambo er borte i helgen, så jeg skal bare slappe av i kveld. Gå en liten tur med bikkjene, lage meg litt mat og så skal jeg ligge på sofaen resten av kvelden.

Puh, godt å få luftet meg litt i dagboken din :fnise:

Hehe, deilig og få skrevet ut ting og delt med andre her inne på GK synes nå jeg :)

Kanskje jeg også skal få meg en hund? :) hehe..

Vel, skulle på coctail party igår med venninene mine. Har de 2 sisste nettene sovet over hos en venninne. I og med at han har flyttet ut, så orket jeg ikke tanken på og gå tilbake til leiligheten vår alene med det første!

Men etter et glass igår, fikk jeg en sånn trist følelse, og måtte bare hjem, og være litt alene og gråte! Første natten min her alene er nå over. Jeg føler fremdeles jeg har tatt rett valg, og at det ikke er mulig med noen vei tilbake! Selv om det er tøft, og jeg er trist.... Jeg som sitter igjen med leiligheten og alle minnene her fra..

Men dette skal jeg klare.

Vet han har det bra der han er nå, med venner som tar seg av ham og tar han med ut på ting. Så det er bra det også.. :)

Idag må jeg få komt meg ut igjen! Kan ikke sitte inne og deppe og syns synd i meg selv! Jeg som har tatt dette valget, jeg må komme meg videre, og ikke stoppe opp fordi om det kjennes tøft!

Trening litt senere, så det er bra..!

Har en venninne som vil flytte inn forresten! Hva syns du om det??

Jeg tror det er best for meg og bare bo alene.... Stå på to egne ben :)

Håper du har hatt en fin søndag uansett??

nå må jeg få i meg litt kaffe.. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri bodd alene, så jeg vet ikke helt hva jeg skal råde deg til.

Kan jo være godt å bo sammen med en venninne for da har du en å dele utgiftene med + at du blir mindre ensom. Kommer litt an på hvor gode venninner dere er også kanskje.

Det er veldig godt å ha hunden å komme hjem til, de er jo alltid hoppende glade for å se meg (bokstavelig), får meg som regel i bedre humør, er selskap på turer osv.

Men skal jeg på ferie o.l må jeg enten ta de med eller få noen til å passe de, og så må vi ut på tur hver dag, samme hvilken form jeg er i.

Skal straks gå en tur i skogen med de nå, trene litt på innkalling tenker jeg.

Etter det skal jeg på jobb igjen, litt spent på hvordan humøret til tyskeren er i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09.04.09

Endelig påskeferie! (: 5 dager fri.. di skal utnyttes!! :D

Kan vel nevne at jeg er blitt singel igjen, og det er da litt ensomt.. Men jeg vet jeg har tatt rett valg, og fokuserer på lysere bedre tider.

Drømme mannen er nokk der ute, han som får meg til og le og føle meg bra om meg selv!! (: Han som vil gi, uten og kreve tilbake. At det bare går helt naturlig! Jeg vet det finnes en perfekt mann der ute til alle kvinner som skulle ønske seg en..

Fikk hørrt ett nytt "slagord" her igår da...... "It´s called a break-up, because Its broken!"

Det er visst en bok..som skal være alle kvinner "bibel". Så den bestillte jeg på internett igår..... (: Så det blir bare bedre og bedre.

Fra forhold tdligere, så vet jeg at en blir bare sterkere, og litt lykkelige for hver gang en treffer en ny på en måte.... Everything happens for a reason (:

Nå må jeg ut og nyte påskedagen!! Skal på fjelltur med min mor, søster + hennes mann og bebis på 8 mnd! :D Er herlig og være tante, merker jeg ikke helt er klar for stifte familie og den slags nei. Så nå skal jeg nyte meg selv for en god stund!

Etter hvert så dukker HAN opp.... (:

Ha en fantastisk dag da folkens!!!!! :D

:klemmer:

PS: Hva står TS for? Føler her inne på Kvinneguiden at det er ett eget språk. Med masse sånne forkortelser for ting.. som jeg ikke helt har klart og plukke opp enda... Vet at KG er Kvinneguiden..men TS? Sambo er samboer?? ? :D Kunne noen fortalt meg noen flere? Sånn jeg føler meg litt mer inni dette her.. Må si jeg syntes det var litt vanskelig og komme inni dette her i det hele tatt i begynnelsen. Rart hvordan det er, man er alltid litt nervøs skeptisk og redd?! for og prøve nye ting?! LEV LIVET! :) Hejdå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:goodbye:

Hallo.

Hvordan går det? Har du hatt en fin påske?

TS står forresten for TrådStarter.

Heeeei!! :)

Jo det går så utrolig bra! :D Påsken var jo litt opp og ned med tanke på hva som skjedde mellom meg og min forlovede.

Det som har skjedd, er at vi fant ut at vi ikke vil gi opp det vi har sammen.

Så nå har vi satt en strek, å startet med blanke ark.

Å alt er bare så utrolig flott mellom oss. Jeg kjenner meg mer forelsket enn noen gang før. Alle disse følelsene som strømmer på!!! :D Vet ikke hvor jeg skal begynne!

Men har også innsett at venninner jeg har som jeg trodde var værdt og være venner med, ikke er det i det hele tatt. Livet mitt har blitt snudd opp ned denne påsken kan du si.

Mannen i mitt liv er tilbake, jeg har kommet ut av vinterdeprisjonen min, har fått byttet p-piller, da jeg ikke tror de andre var noe bra for meg :)

å vi har startet med blanke ark, og satt felles mål for fortiden.

Jeg skal slutte jobben min som ikke gjør meg lykkelig. Så jeg kan istede for våkne opp på morgenen og grue meg til og gå på jobb, heller våkne opp og glede meg over hva dagen kommer til og by på!! :)

Alt føler og falle på plass.....

Har forresten satt oss dato for bryllup.. Neste år en gang! :D 2010 bryllup, som begge er enige i hvor skal være. Et lite bryllup med våre nermeste, på en strand hvor det er varmt og vi begge elsker og være. Ikke noe stress, bare en dag som vi skal gjøre til vår egen, hvor vi skal glede oss over at vi er sammen!! :D :D

Jeg føler så mye kjærlighet i kroppen.

I tillegg skal vi kjøpe hus, og en hund!! :D Det gleder jeg meg mest over! Så de neste 6 mnd blir meget spennende!! Jeg skal holde deg oppdater. Har ikke vært så flink til og skrive her innpå i det sisste. Men skal prøve forbedre meg :)

Enn med deg?! Hvordan behandler livet ditt deg??

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst ikke så flink til denne blogg skrivingen alikevel...

Idag er det grått og trist ute, og jeg jobber kveld.. Har allerede vært våken i 4 timer, men ikke fått noenting ut av dag...... Sitter bare her på dataen og surfer. Ikke mye som skjer jammen i dette livet.

Er det noen der ute som har noen forslag til hva en kan gjøre for og få fart på saker og ting?? Jeg er klar for en forandring. Søker nye utfordringer. Trenger fart og spenning. Skal livet bare være så kjedelig som det er nå?

Er forlovet, og føler livet er forutsett. Det blir bryllup neste år, så komme antakelig barn og hund etter det. Men hva mer? Kan det skje noe spennende før det??

Jeg føler jeg syns syns i meg selv en del.... Mener jeg er misslykket person. Ikke har jeg oppnådd noe særlig i livet, og familie og venner er ikke i mitt liv på en måte lengre, etter jeg ble samboer og forlovet.. Er det slik ting skal være? Hvorfor føler jeg meg så misslykket til tider? Jeg er mer nedenfor enn glad og lykkelig. Er flinkere til og se negativt enn positivt.

Jeg er så lei så lei idag.. Vil ikke på jobb, men vet jeg må..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

02.05.09

Da var det gjort.. Jeg skal flytte til andre siden av jordkloden sammen med min kjære forlovede! :) Jeg er så lykkelig. Og bedre kan det kun bli. Fra og med han kom inn i livet mitt, så har det gått oppover!! Hadde en sinnsyk vinterdeprisjon i vinter, men han sto ved min side, og vi kom oss over iallefal 4 oppoverbakker!!

Livet har fått en mening etter jeg traff han. Og for første gang i min livs historie, så føler jeg meg elsket og virkelig viktig i en annens liv. Skummel følelse, men også for godt til og være sann!

Han har fått meg til og åpne øynene mine, om hvordan livet virkelig fungere.

Hvem virkelig venninner er, hvem som vil deg godt i livet og dem som ikke er særlig fornøyd med seg selv, og får deg til og føle deg som dritt i stede for og være en godt venn. Så etter jeg fant ut at dem hadde jeg en del av, og har prøvd og unngå dem på en respektabel måte, så har jeg fått det så mye bedre i livet. Det er helt utrolig. I tillegg til at hans familie er så ufattelig glad i meg også. Jeg føler mer kjærlighet fra dem enn mine egne foreldre..... Har en mor som tenker kun på seg selv, og en far som aldri er fornøyd. Jeg får virkelig vondt i meg med tanke på at han ikke er fornøyd med livet sitt, men han nekter og høre etter hvis noen prøver fortelle han ting han gjør feil..... Så håpet for han er ute tror jeg. Hvis ikke det dukker opp en ny kvinne i hans liv, som får han til og åpne øynene.....

Jeg må desverre følge mitt egent hjerte og leve mitt eget liv......

Håper alle har en fin helg ellers... 4 uker til jeg drar.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei alle sammen (:

Da var det på tide og fortsette i dagboken vil jeg tro.... I og med at jeg ikke finner ut hvordan jeg kan slette denne "dagboken" og starten en ny. Ikke finner jeg ut hvordan jeg sletter innlegg eller noen ting..... Jeg er ganske håpløs, hvor innviklet kan det være?! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...