Gå til innhold

Hva kan dette være

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogga
Skrevet

Ikke meningen å komme med enda en er jeg gravid-tråd... Men jeg håper noen kanskje har vært i samme situasjon og kan berolige meg.

Jeg og eks-samboeren min hadde sex i Januar med kondom som sprakk. Jeg tok angrepille rundt 40 timer senere, så raskt jeg kunne.

Mensen kom og varte i 2 dager. Bruker vanligvis å ha mensen i 4 dager så tenkte ikke så nøye over det. Blødde veldig lite... Fikk ikke mensen i Februar, begynte å bli litt stressa. Men jeg har vært gravid en gang før og da opplevde jeg alle mulige symptomer (daglig kvalme (måtte sykemeldes), større pupper, humørsvingninger osv) tidlig, så beroliget meg selv med at jeg var helt frisk og fin, så kunne neppe være gravid. Mars kom, og jeg fikk mensen - to uker for sent. Blødde i 4-5 dager, nesten litt mer enn vanlig, og hadde mens-smerter og ja... en typisk menstruasjon. Jeg tok en graviditetstest kvelden før mensen kom faktisk. Den var NEGATIV.

Men jeg klarer ikke å slutte å bekymre meg. Synes magen har blitt litt større, buksene er blitt trangere i livet. Og etter jeg har hatt mensen har jeg fortsatt å hatt smerter i underlivet. På samme plass som menssmerter, kanskje litt lengre ned. Hva kan dette være da?

Og jada, jeg skal dra til legen. Bestilte time i dag men er enda 2 uker til timen. Går rundt og tenker på dette hele tiden så måtte bare få det ut. Noen som vet hva det kan være? Kan jeg fortsatt være gravid....?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

mensen kan bli litt ute av rytme når du tar angrepille så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for..

Skrevet

Hm... Har tatt angrepille før, og merket ingenting da. Men kanskje det varierer. :)

Idag har jeg ikke menssmerter heller så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...