Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så en mann i dag som gikk med en håndveske, han hadde på seg thights og en kvinnejakke. Merket at jeg ble litt paff, men så tenkte jeg at det er da helt ok at noen vil gå slik. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man ting man må ha med seg, og ikke vil ødelegge jakka si, så er håndveske en grei ting.

Ellers tror jeg kanskje jeg ville tittet en ekstra gang også, om jeg møtte en mann med tights og kvinnejakke.

Men jeg synes helt ærlig at folk bør få lov å kle seg i akkurat hva de vil uten at folk skal mene og tenke så mye. Vi er jo så gørr kjedelige og uniformerte, at det kunne vært morsomt med noen flere fargeklatter.

Se dere rundt i bybildet - ALLE er klin like! Er det egentlig positivt - og hva sier det om folk generelt?

Gjest Gjest
Skrevet
Så en mann i dag som gikk med en håndveske, han hadde på seg thights og en kvinnejakke. Merket at jeg ble litt paff, men så tenkte jeg at det er da helt ok at noen vil gå slik. Hva synes dere?

Homofil , selvsagt.

Tenner ikke på femimenn.

Gjest Gjest
Skrevet

Når jenter går rundt i gutteklær (bukser, hettegensere osv.) ser jeg ikke problemer i at gutter går med jenteklær.

Skrevet
Homofil , selvsagt.

Tenner ikke på femimenn.

Jeg tenker mer på transvestitter, eller transseksuelle.

Skrevet

Jeg synes det er et bra tegn! :) Dette er en ønsket utvikling. :)

Det at en mann har orden på sakene sine er da bare et stort pluss? *Sukk*

Ser for meg en mann med en deilig Prada-veske. :rødme:

Skrevet

Greit for meg.

Skrevet

menn skal da få lov å gå i det de vil. :)

Så også en mann engang i en dyp utringet kjole, må si jeg lurer fremdeles på i dag hva slags "kløft" han ville fremheve. Kjolen satt heller ikke så bra.

Skrevet
Hva synes dere?

Var det kanskje en transe?

Gjest Gjest
Skrevet
menn skal da få lov å gå i det de vil. :)

Så også en mann engang i en dyp utringet kjole, må si jeg lurer fremdeles på i dag hva slags "kløft" han ville fremheve. Kjolen satt heller ikke så bra.

Dyp utringning er da ikke bare for dem som har kløft å vise fram. Jeg er så flatbrystet at jeg ikke har noe kløft i det hele tatt jeg heller. Jeg går likevel med utringede topper. Jeg ser ikke helt hvorfor jeg ikke skulle gjort det?

Jeg synes inndelingen av klær i kvinneklær og herreklær er tullete. Greit at fasongen på klær gjerne må være forskjellig, siden kvinner må ha plass til pupper og bredere hofter. Men at skjørt og kjoler er forbeholdt kvinner, hvorfor i alle dager? Kvinner går da med bukser. Jeg ser ikke hvorfor menn da ikke skal kunne gå med skjørt.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes det er et bra tegn! :) Dette er en ønsket utvikling. :)

Det at en mann har orden på sakene sine er da bare et stort pluss? *Sukk*

Ser for meg en mann med en deilig Prada-veske. :rødme:

Om mannen min hadde sin egen håndveske, så slapp han å stappe min veske full av sine eiendeler . :fnise:

Gjest Gjest_Elin_*
Skrevet

Det må vere helt greitt at menn bruker vesker. Praktisk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...