Gå til innhold

Til dere som har peiling på : SILIKON

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lulu_*
Skrevet

Hei, nå har jeg lest masse om silikon og jeg må innrømme jeg begynner å vurdere det.

Jeg tror kanskje silikon har et alt for "skremmende" rykte på seg.

Her er noen ting jeg lurer på:

1. Hvilket innlegg blir mest valgt og ser best ut? Av dråpeformet og rund silikon?

2. Hva menes med at de legger inn protese?

3. Hvordan kan men unngå å få slike "humper" eller kapsler(?) på puppen? Er selv ganske høy og tynn, og har hørt tynne jenter lettere får disse merkene på puppen.

4. Hvordan bli puppen ETTER du har tatt UT silikonet igjen etter noen år?

5. Hvor stor sjangs er det for å få de perfekte puppene du ønsket? UTEN stygge komplikasjoner som bla sjeve pupper osv.

6. Om du ikke blir helt fornøyd med puppene etter operasjonen, har du da rett på å rette de opp igjen gratis?

Her er de PERFEKTE puppene som fikk meg til å ønske å få silikon :)

Ingen her kan vel mene at de naturlige så finest ut her :) ?

http://www.realself.com/files/imagecache/b...Breast%206g.jpg

Og til sist: Tror du hun har dråpeformet eller rundt? Silikon eller saltvann? Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saklig svar: dette går det an å snakke med en plastisk kirurg om! Alle er jo forskjellige, og jeg vil tro at kirkurgene har erfaring med hvordan silikonen oppfører seg hos ulike mennesker, kroppstyper, aldre og slikt. Du kan jo vise frem bildet av drømmepuppene?

Usaklig svar: joda, jeg kan mene at de naturlige så finest ut. Silikonpuppene var, unnskyld meg, grusomme. To halve, pålimte fotballer som ikke passer resten av kroppen (det man ser av den ihvertfall) i hverken form eller symmetri. De naturlige puppene synes jeg var veldig pene. Men det er en smakssak!

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Ja, de puppene var skikkelig deilige. Du kan nesten ikke se at det er silikon inni en gang!

Kjenner jeg andre menn godt, vill jeg tro de også ville foretrukket de.

Gjest Gjest_Varsia_*
Skrevet

Egentlig liker jeg ikke å komme med svada i silikontråder, men siden du nå faktisk greier å påstå at silikonpuppene på bildet er finere enn de naturlige, så bare MÅ jeg...

De naturlige var DEFINITIVT finest. Beklager, men det opererte paret der var bare veldig, veldig stygt (beklager hvis jeg tråkker på noen tær nå).

Skal du først svi av masse penger på noe sånt så gjør det nå for guds skyld slik at det blir pent. Det det var IKKE pent.

*skylle øynene for stygge bilder*

Sånn forøvrig tror jeg du finner mange råd hvis du søker litt i forumet, mange tråder om dette med fornuftige råd (håper jeg, jeg har strengt tatt ikke lest trådene... :ler: ).

Gjest KateW
Skrevet

Hvis jeg hadde bryster som de naturlige der, så hadde jeg vært superlykkelig! De var kjempefine...

Jeg har store bryster, er fornøyde med dem og de har pen fasong, men jeg kan fortelle deg mange ting om ulemper med å være barmfager, som jeg gjerne kan forklare folk som er misfornøyde med egne små.

Nå var det ikke det du spurte om, og jeg mente på ingen måte å være vanskelig her, men vær sikker!

Skrevet

Jeg synes absolutt de naturlige var finest!

Om silikon vet jeg ikke mye, som sagt over så ville jeg heller snakket med en plastisk kirurg om dette. Og da særlig siden det avhenger mye av kroppstype og fasong.

Gjest Tobias22
Skrevet

Jeg må si meg enig i lulu og mann. De med silikon så veldig naturlige ut og gode å ta på :sengekos: Men hadde ikke hatt noe imot de naturlige da.

Må ærlig innrømme jeg fikk mest lyst på de med silikon. Sorry jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...