Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg og sambo bruker kondomer som prevensjon. Men jeg merker at jeg er litt redd. Om den skulle sprekke eller gå hull på... Hvor lett ser man det? Jeg er ganske redd for at det skal skje, og at vi ikke legger merke til det... =/
Ethereal Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg spurte på apoteket en gang, og hun jeg snakket med mente at man så det tydelig. At det faktisk er hull. Så da må det jo være større en helt mikroskopisk.
Hinata Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har aldri opplevd at den har sprukket, men mener å ha hørt at dersom den sprekker så ser man det.. Er jo bare å prøve det da, lage et bittelite hull i en kondom med en nål eller noe og utsette den for friksjon..
Gjest Gjest_missy_* Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 du kan blåse opp kondomen etterpå og på den måten se om det er hull eller ikke
Rimmern Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 De få gangene jeg har opplevd det, så har den revnet og blitt hengende som en fille rundt pikken.
Gjest Glør Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 De få gangene jeg har opplevd det, så har den revnet og blitt hengende som en fille rundt pikken. Samme her, så tror det skal være vanskelig å ikke se det.
Synne-Marie Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Aldri hatt noe problemer med å se om kondomen har sprukket nei, som nevnt ovenfor blir det bare lørver igjen.
caso Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Jeg og sambo bruker kondomer som prevensjon. Men jeg merker at jeg er litt redd. Om den skulle sprekke eller gå hull på... Hvor lett ser man det? Jeg er ganske redd for at det skal skje, og at vi ikke legger merke til det... =/ Hold for den åpne enden etter du har trukket den av. Vises godt om det er hull på den hvis ikke lufta holder seg i. For øvrig - sprekker den så sprekker den veldig. Det er umulig å ikke merke.
Tidemand Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Om en kondom sprekker, så for det første merker mannen det med en gang, og for det andre, så ser du det med en gang du tar en titt på den. kondomer er såpass tynne at når de først revner, så revner de skikkelig.
Gjest mulli Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Har opplevd det en gang, så det ikke på forhånd, men merket det etterpå (er dame). Det blir litt ekstra vått for å si det sånn :gjeiper:
Rimmern Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Om en kondom sprekker, så for det første merker mannen det med en gang, Hvor får du det fra?`Det stemmer bare ikke. Ingen av gangene jeg opplevde det merket jeg det før jeg trakk ut pikken, og kondomen hang som en fille rundt den.
liv Skrevet 2. april 2009 #12 Skrevet 2. april 2009 De få gangene jeg har opplevd det, så har den revnet og blitt hengende som en fille rundt pikken. Her og.
Tidemand Skrevet 3. april 2009 #13 Skrevet 3. april 2009 Hvor får du det fra?`Det stemmer bare ikke. Ingen av gangene jeg opplevde det merket jeg det før jeg trakk ut pikken, og kondomen hang som en fille rundt den. Jeg merker Det ivartfall med en gang om den sprekker, har opplevd det ett par ganger for og si det slik...
pantyhose Skrevet 3. april 2009 #14 Skrevet 3. april 2009 Pass på at kondomet ikke har gått ut på dato, vær forsiktig når du tar det på (spisse negler osv), men når det først er på, så skal det ikke være noe problem!
Gjest Jente anonym 18 Skrevet 21. februar 2012 #15 Skrevet 21. februar 2012 De få gangene jeg har opplevd det, så har den revnet og blitt hengende som en fille rundt pikken. Samme som skjedde her.
AloeVera Skrevet 21. februar 2012 #16 Skrevet 21. februar 2012 Da jeg og eksen min brukte det en gang merket han det godt selv han sa: "Oi, nå ble det plutselig godt" hehe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå