Gå til innhold

Min lille triumf!


*M*

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg lappen...Nå føles det som om en helt ny verden har åpnet seg! Jeg vet at i det store verdensbilde er ikke dette regnet som en veldig stor bragd, men for lille meg er det kjempestort! :lol:

Det eneste jeg er utrolig dårlig på er parkering, så jeg parkerer alltid der det er lite biler og lett og komme seg ut, selv om jeg må gå LANGT!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Det ER en ny verden, som nå også er din. Og det mer parkering, det er øvelse, og jo mer du øver, jo bedre blir du.

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Grattis! :D

Jeg klonka til og tok lappen jeg også, i oktober i fjor, i en alder av treogtredve. Da ble presset fra omgivelsene så stort, at jeg intet valg hadde. Kjekt å ha, selv om gubben helst ser at jeg holder meg på passasjersetet... :roll:

Kjør pent, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer så mye med "lappen"!!!

Hvis du ser en hvit Mercedes med nr XN #### på parkeringsplassen, kan du parkere en annen plass..... :wink:

Lykke til, øvelse gjør mester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Gratulerer så masse.

Jeg er tante til ei som skal kjøre opp om ei uke, hun har også problemer med parkeringen.

Når jeg fikk lappen så gjorde jeg det samme som deg. Fant parkeringsplasser hvor nesten ingen biler stod.

Øvelse gjør mester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solskinn

Gratulerer!

Det er en herlig verden du tar del i!

Finn deg en tom parkeringsplass og öv på å treffe perfekt i ruta, framover og bakover! Övelse gjör mester! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lappen - og friheten til å kjøre når og hvor man vil i verden. Og - øvelse gjør mester, bare vent og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...