Gjest GetOverIt Skrevet 6. april 2009 #21 Skrevet 6. april 2009 (endret) 1-Holde Kjeft hehe, det stemmer, jeg er helt ekstrem 2-Sitte utendørs uten å si at hun fryser njs stemmer nok dette også 3-Parkere enig 4-Finne veien det er jeg faktisk god til så den blir feil for meg 5-Unngå å kommentere andres klær så sant, så sant 6-Fise hehe, spør typen min stemmer ikke på meg 7-Handle kjapt i en klesbutikk jeg HATER å shoppe 8-Gå alene på do riktig, kjekt å ha noen å snakke med 9-Betale sine egne drinker jeg har aldri tatt imot en drink, liker å vise at jeg har penger 10-Shoppe uten å måtte ringe minst 10 venninner som sagt, shopper IKKE 11-Få kritikk uten å grine du skal få jobbe hardt med å få meg til å grine 12-Spise en kebab gående stemmer, bedre å sitte 13-Trylle eh.. nei, men kan gutter det så mye bedre ? 14-Forstå et film-plott forstod ikke ordet plott engang 15-Programmere en video til å ta opp ingen aning 16-Rane en bank det kunne eg lett vært me på Endret 6. april 2009 av GetOverIt
hjertesukka Skrevet 6. april 2009 #22 Skrevet 6. april 2009 1. Lett 2. Jeg klarer da ta med meg nok klær. 3. Jeg er den beste i familien på lukeparkering. 4. Det kan jeg 5. Jeg kommenterer sjelden andre sine klær. 6. Ikke gjør deg dummere enn du er. Dette er noe alle kan. 7. Veldig enkelt, lært min far. Både han og jeg hater å handle klær. 8. Jeg går helst alene på do takk. 9. Hvorfor betale når noen vil spandere? 10. Meget enkelt. 11. Så lenge det er konstruktiv kritikk har jeg ingen motforestillinger mot det. 12. Jeg spiser ikke kebab, men hadde nok klart å spise den gående. 13. Jeg kan ikke trylle, men jeg kan lære meg det. 14. Hva er vanskelig med det? 15. Jo, det kan jeg. 16. Hva i helvete skal jeg rane en bank for? ::klø: Denne stemmer på meg også, bortsett fra et punkt; nr 13. Jeg kan trylle med mynt, med kort og med tørkle. Holder det?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #23 Skrevet 7. april 2009 1-Holde Kjeft 2-Sitte utendørs uten å si at hun fryser 3-Parkere 4-Finne veien 5-Unngå å kommentere andres klær 6-Fise 7-Handle kjapt i en klesbutikk 8-Gå alene på do 9-Betale sine egne drinker 10-Shoppe uten å måtte ringe minst 10 venninner 11-Få kritikk uten å grine 12-Spise en kebab gående 13-Trylle 14-Forstå et film-plott 15-Programmere en video til å ta opp 16-Rane en bank Tar den for dama mi jeg 1) Nei, det kan hun ikke 2) Det kan hun ikke 3) "Kanskje du vil parkere" (A) 4) Og finne ut hvilken vei kartet skal være er somregel rene rakettforskningen 5) Tror hun kan det 6) DET kan hun 7) Ikke mulig 8) Jo, det går 9) Det kan hun også 10) Det kan hun 11) Veldig var på kritikk... 12) Spise en HEL kebab? Et tygg også er det - Har du lyst på? 13) Den kan hun 14) Nei, film er hun helt forferdelig på. - Hvem er det der da? Får lyst til å svare - slapp av kjære, vi har sett samme film, vent litt så kanskje vi finner ut 15) Tekniske duppedingser er ikke hennes sterke side 16) Hun kan ikke skremme en katt
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #24 Skrevet 7. april 2009 1-Holde Kjeft 2-Sitte utendørs uten å si at hun fryser 3-Parkere 4-Finne veien 5-Unngå å kommentere andres klær 6-Fise 7-Handle kjapt i en klesbutikk 8-Gå alene på do 9-Betale sine egne drinker 10-Shoppe uten å måtte ringe minst 10 venninner 11-Få kritikk uten å grine 12-Spise en kebab gående 13-Trylle 14-Forstå et film-plott 15-Programmere en video til å ta opp 16-Rane en bank Jøss er kvinnehateren her også? Svært aktiv i kveld ser jeg?
Gjest ts Skrevet 7. april 2009 #25 Skrevet 7. april 2009 Jøss er kvinnehateren her også? Svært aktiv i kveld ser jeg? Jeg elsker kvinner de smaker godt når de er blandet med
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #26 Skrevet 7. april 2009 når kunne en video alene settes på opptaksfunksjon? dumme meg som trodde det var selve dvd-spilleren/dekoderen man måtte legge inn kommando på....... Vel, nå er det ikke uvanlig at en videospiller også blir kalt video, noe videokasettene også kan bli kalt, noe jeg regner med det er i den artikkelen det er hentet fra. Og som vi ser, en god del menn lever fortsatt i fortiden, nå i dag har vi DVD, og en DVD er ikke en video.
Erle84 Skrevet 8. april 2009 #27 Skrevet 8. april 2009 1-Holde Kjeft Klarer jeg fint. 2-Sitte utendørs uten å si at hun fryser Fryser lett. Men er heldigvis en voksen kvinne som vet å kle seg 3-Parkere Hah! Der slår jeg samboeren min LETT!! 4-Finne veien OK, dårlig retningssans... Men er blitt sabla god med kart! 5-Unngå å kommentere andres klær Hm... Prøver å la være om det er fordi en forbipasserende har en lite flatterende bekledning - men gir gjerne komplimenter, da. 6-Fise Hah! Det er jeg DRIITgod på :D 7-Handle kjapt i en klesbutikk Det kan jeg om jeg vet nøyaktig hva jeg skal ha - men det vet jeg jo sjeldent... Shopping er jo kosestund, er sjeldent jeg har råd til slike aktiviteter. 8-Gå alene på do Gjør jeg alltid. Eller - jeg kan tisse foran samboeren min og søsteren min. 9-Betale sine egne drinker Det gjør jeg da! Men blir glad om jeg blir spandert på - og hvis samboeren er med, gjør han det. *snille kjæresten* 10-Shoppe uten å måtte ringe minst 10 venninner Har jeg ALDRI gjort. 11-Få kritikk uten å grine Kommer an på kritikken. Uberettiget: Jeg tar opp kampen. Berettiget: Jeg blir litt pinlig berørt og gjør så godt jeg kan for å skjerpe med. Unødvendig/sårende; feller kanskje en liten tåre på kammerset... 12-Spise en kebab gående Jeg klarer å spise gående, så klarer helt sikkert dette. 13-Trylle Sant. 14-Forstå et film-plott Forstår det jeg vil forstå, altså filmer jeg synes er interessante. Har derimot en svigerFAR som ikke kan det. Herlig type, så lenge vi ikke ser på film sammen.. 15-Programmere en video til å ta opp Har ikke video. Har dvd-spiller, men uten opptaksfunksjon. Gi meg en bruksanvisning, så skal det gå. 16-Rane en bank Selvfølgelig ikke!!!
Gjest misandristen Skrevet 8. april 2009 #28 Skrevet 8. april 2009 Så søtt - tenk at noen fremdeles må programmere en videospiller for å få sett yndlingsprogrammet sitt. (Og hva søren trenger jeg å kunne trylle for? Trylling er for unger. Og menn.)
mysan Skrevet 13. april 2009 #29 Skrevet 13. april 2009 Kan alt det der, jeg, bortsett fra å trylle og å rane en bank. De to punktene har jeg aldri hatt behov for å kunne. Når det gjelder det med å programmere VHS/DVD så har det alltid vært min oppgave, selv om jeg var gift med "tidenes tarzan - the ultimate alpha dog".
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. april 2009 #30 Skrevet 13. april 2009 1-Holde Kjeft Det kan jeg. 2-Sitte utendørs uten å si at hun fryser Det kan jeg ikke 3-Parkere Det går greit hvis luka er stor nok 4-Finne veien Det er jeg dårlig til 5-Unngå å kommentere andres klær Jeg er interessert i klær, men prøver å bare kommentere når jeg synes noe er fint. 6-Fise Synes det er høflig å ta hensyn til andre som er i rommet 7-Handle kjapt i en klesbutikk Nei, må bruke tid på å finne klær som passer fint 8-Gå alene på do Det kan jeg, men kan godt gå sammen med noen for å spare tid eller holde hverandre med selskap. 9-Betale sine egne drinker Det gjør jeg stort sett 10-Shoppe uten å måtte ringe minst 10 venninner Ringer ikke venninner før under eller etter shopping 11-Få kritikk uten å grine Kommer ann på type kritikk 12-Spise en kebab gående Det kan jeg, men spiser ikke opp hele 13-Trylle Det kan ikke menn heller 14-Forstå et film-plott Dette er ikke noe som interesserer meg 15-Programmere en video til å ta opp Trenger ikke, har TV2 sumo 16-Rane en bank Kan, men ser ikke behovet
trulta_ Skrevet 13. april 2009 #31 Skrevet 13. april 2009 1-Holde Kjeft - det kan jeg klare. 2-Sitte utendørs uten å si at hun fryser - om sommeren er det meget lett. 3-Parkere - jeg er veldig god på å parkere. 4-Finne veien - det er jeg dårlig til. 5-Unngå å kommentere andres klær - prøver å la vær. 6-Fise - med og uten lyd klarer jeg. 7-Handle kjapt i en klesbutikk - spørs jo hva det er, jeg bruker ikke lang tid hvis jeg skal kjøpe sokker. 8-Gå alene på do - lett. 9-Betale sine egne drinker - jeg liker best å kjøpe min egen drink. 10-Shoppe uten å måtte ringe minst 10 venninner - Lett 11-Få kritikk uten å grine - lett, men kan bli lei meg, men griner sjelden. 12-Spise en kebab gående - jeg hadde nok fått det til, men foretrekker å sitte. 13-Trylle - næh, men har ingen ønske om å kunne det. 14-Forstå et film-plott - spørs hvilken film. 15-Programmere en video til å ta opp - tvilsomt. 16-Rane en bank - aldri prøvd, tror ikke jeg kommer til å finne ut dette. Sier nei.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 13. april 2009 #32 Skrevet 13. april 2009 Syns det er morsomt at jenter her skal bevise det motsatte ved å sette seg selv i de punktene Morsomme punkt da
Sheherasade Skrevet 13. april 2009 #33 Skrevet 13. april 2009 Syns det er morsomt at jenter her skal bevise det motsatte ved å sette seg selv i de punktene Enig. Dette ble bare kjedelig...
gattissima Skrevet 13. april 2009 #34 Skrevet 13. april 2009 Idiot-tråd med spørsmål som er klippet fra et annet sted, men siden jeg kjeder meg akkurat nå slenger jeg meg på: 1-Holde Kjeft ikke noe problem (og jeg er tilogmed bergenser) 2-Sitte utendørs uten å si at hun fryser sitter ute til gradstokken kryper mot minus - fryser ikke 3-Parkere er den beste jeg kjenner, tilogmed bedre enn min mann :-) 4-Finne veien repeterer forrige punkt 5-Unngå å kommentere andres klær heller ikke noe problem, er storbyjente så har sett det meste. Verre med min mann (fra landsbygda) som stadig blir sjokkert... 6-Fise Er superflink 7-Handle kjapt i en klesbutikk Ikke no' problem 8-Gå alene på do Går alltid alene på do 9-Betale sine egne drinker Dessverre (?) er 99% av drinkene jeg har konsumert i mitt liv betalt av egen lomme 10-Shoppe uten å måtte ringe minst 10 venninner Dust, selvfølgelig er det best å shoppe alene 11-Få kritikk uten å grine heller ikke noe problem her 12-Spise en kebab gående 80- og 90-tallet på by'n i Oslo? Seff 13-Trylle Ok, første punkt jeg melder pass på, men har aldri interessert meg. Er det kult å trylle, liksom? 14-Forstå et film-plott Har slitt litt med noen franske sort/hvitt fra 70-tallet, men det gjelds vel ikke? 15-Programmere en video til å ta opp Jeeeeez, er vel bare å lese bruksanvisningen? 16-Rane en bank Sorry, men nå ble dette altfor dumt. Så damer er dårligere på å rane banker enn menn? Ok. kanskje jeg er elendig på å rane banker, men har faktisk aldri prøvd. Melder tilbake hvis det blir aktuelt. Hvem lager disse dustete spørsmålene for gutta? Og får betalt for det? Jeg vet jeg er like dust som har svart på dem, men som sagt: kjeder meg litt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå