Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg skal være med typen min på hytta til foreldrene hans i hele påska. Det er en veldig enkel fjellhytte uten innlagt vann eller strøm. Vaskemulighetene begrenser seg til et vaskefat og vann som man varmer på vedovnen. Hvordan skal jeg gjøre det med barbering nedentil når det tilgangen på dusj og rikelig med varmt vann ikke er der? Jeg vil jo ikke at han skal se meg med hår! Håper noen hyttevante har tips å dele!
Gjest Peppy Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jeg skal være med typen min på hytta til foreldrene hans i hele påska. Det er en veldig enkel fjellhytte uten innlagt vann eller strøm. Vaskemulighetene begrenser seg til et vaskefat og vann som man varmer på vedovnen. Hvordan skal jeg gjøre det med barbering nedentil når det tilgangen på dusj og rikelig med varmt vann ikke er der? Jeg vil jo ikke at han skal se meg med hår! Håper noen hyttevante har tips å dele! Vokse eller nappe?
Gjest Gjest_Caron_* Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Jeg skal være med typen min på hytta til foreldrene hans i hele påska. Det er en veldig enkel fjellhytte uten innlagt vann eller strøm. Vaskemulighetene begrenser seg til et vaskefat og vann som man varmer på vedovnen. Hvordan skal jeg gjøre det med barbering nedentil når det tilgangen på dusj og rikelig med varmt vann ikke er der? Jeg vil jo ikke at han skal se meg med hår! Håper noen hyttevante har tips å dele! Trøste og bære meg... haha!! Kjære vene, jeg tror IKKE du er egnet til noe hytteliv, så mitt tips må nok bli at du heller holder deg trygt hjemme i byen. Eller, spør Lars Monsen om du kan få bli med ham på en 2-månederstur i Sibir, så har han sikkert mange gode tips til hvordan du skal "klare deg"
Prikketekoffert Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Du får bruke vaskevann og fat da, det burde jo gå det. du må jo ikke nødvendigvis ha rennende vann. Når det er sagt er dte vel ikke SÅ farlig om du lar det gro? Han vet nok at vi har hår der nede!
Gjest Wind Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Med mindre du har lurt kjæresten din til å tro at du enda ikke har kommet i puberteten, så ville jeg ikke sett på dette som noe problem. Ellers funker vel en fuktig varm klut og litt varmt vann i et vaskefat helt greit?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 hehehe :-o om det virkelig er så nøye - så vokser du før du drar på hytta eller blir du hjemme..
Gjest oida Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Med mindre du har lurt kjæresten din til å tro at du enda ikke har kommet i puberteten, så ville jeg ikke sett på dette som noe problem. Årets beste svar! Seriøst. Hvis det ikke holder med det du har, så bør du nok holde deg hjemme. Men vær fair nok ovenfor kjæresten din og fortell hvorfor du ikke kan være med.
Gjest KateW Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Hvis det virkelig er et problem for deg, så bruk voks før du drar, men alvorlig, hvor mye hår klarer du å produsere i løpet av en hyttetur? Alle voksne mennesker har kjønnshår, jeg tipper at kjæresten din vet det.
Hedlo Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Jeg skal være med typen min på hytta til foreldrene hans i hele påska. Det er en veldig enkel fjellhytte uten innlagt vann eller strøm. Vaskemulighetene begrenser seg til et vaskefat og vann som man varmer på vedovnen. Hvordan skal jeg gjøre det med barbering nedentil når det tilgangen på dusj og rikelig med varmt vann ikke er der? Jeg vil jo ikke at han skal se meg med hår! Håper noen hyttevante har tips å dele! Hehe. Herlighet. Må du virkelig barbere deg når du er på hytta? Når man er på hytta så er det på en måte andre regler som gjelder. Man har ikke dusj, men tar en liten kattevask. Man lar håret gro både her og der, og så koser man seg med skiturer, hyggelige samtaler, kortspill osv. Latterlig at enkelte kvinner ikke takler å ha litt hår på kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 Det går da uansett fint å barbere seg når man har et vannfat til rådighet? Ikke mye en dusj kan gjøre som også ikke et vannfat og en klut kan fikse (for uten om hårvask da)
Chakoya Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Bruksamvisning: * Fyll opp vaskefat med vann. (Ha håndkle eller klut klart.) Edit: Glemte å legge til at du kan eventuelt varme opp vann og legge klut eller handkle ned i vannet. Så legge det over der du skal barbere for å varme opp hårene litt. Varme pleier å hjelpe for hår som skal barberes. * Dypp hånden ned i vannet og smør vannet på leggene eller andre plasser (intimt og). * Fyll så på barberskum. * Dypp barberhøvvelen i vaskefatet for å fukte høvvelbladet. * Barber litt og litt. Dypp i vaskefatet igjen for å få av litt av skummet. Rist gjerne på høvvelen i vaskefatet om skummet ikke vil av med en gang. Slik holder du på til du har barbert begge leggene dine og eventuelt andre steder. * Ta så håndkle eller klut og tørk legger + eventuelt dem andre plassene. * Tøm ut vaskefatet et sted ute eventuelt. * Vask vaskefatet med nytt vann så det ikke ligger skumrester i vaskefatet. Håper det ordner seg Lykke til. Det er ikke så vanskelig egentlig I gamledager da man ikke hadde strøm klarte folk seg jo veldig bra Endret 31. mars 2009 av Chakoya
Gjest Gjest_Tanya_* Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 Hehe. Herlighet. Må du virkelig barbere deg når du er på hytta? Når man er på hytta så er det på en måte andre regler som gjelder. Man har ikke dusj, men tar en liten kattevask. Man lar håret gro både her og der, og så koser man seg med skiturer, hyggelige samtaler, kortspill osv. Latterlig at enkelte kvinner ikke takler å ha litt hår på kroppen. Enig
Gjest Glør Skrevet 31. mars 2009 #14 Skrevet 31. mars 2009 Det går da uansett fint å barbere seg når man har et vannfat til rådighet? Ikke mye en dusj kan gjøre som også ikke et vannfat og en klut kan fikse (for uten om hårvask da) Hårvask funker det også, men da er det greit å ha noen til helle vannet over en.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #15 Skrevet 31. mars 2009 Huff... Er du en sånn jente som må sminke deg før kjæresten står opp også? Hvis dere har vært sammen så lenge at det er naturlig å være med familien på hyttetur, hadde det vært hyggelig om du følte deg trygg nok på kjæresten til å vite at han nok takler noen mm kjønnshår på en hyttetur veldig bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå