Gjest notetur nomen Skrevet 4. mai 2012 #21 Skrevet 4. mai 2012 Skulle jeg prøvd den der hadde det garangtert virket.... men... med så mye løk, paprika og kål hadde jeg hatt "sprutsjetta" og sittet pal på do. For ikke å snakke om magevondt og godlukta :gjeiper: Måtte hatt huset HEEEELT for meg selv også. Effektivt med at alt renner igjennom da,, men himmel for en torturmetode Det er jo det som er hele poenget. De driter og pisser til tarmen og kroppen er tom og tørr,og så veier de seg og sier de har blitt tynne... 2
Gjest notetur nomen Skrevet 4. mai 2012 #22 Skrevet 4. mai 2012 Noen som kan fortelle hva den går ut på? Den går ut på å leve som spiseforstyrret.Ikke prøve det. Det er ikke verdt det. 1
Gjest Suske Skrevet 4. mai 2012 #24 Skrevet 4. mai 2012 Nei, veier meg kun på morran, dette er dag 2, og da var jeg gått opp 0,5 kg siden igår morges.
cornflake_girl Skrevet 4. mai 2012 #25 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Kilo med vann som du mistet fra kroppen, kanskje, fordi suppa er vanndrivende. Men centimetere over rumpa... Nei, ikke så effektivt allikevel, nei... Og hvor raskt la du på deg igjen den første uka med vanlig mat, sa du? Denne "kuren" er pro-ana og ikke noe sykehusmat. Og, ja. Folk lukter ille av å sulte seg. Vil du bli jojo-slanker med spiseforstyrrelser,så begynner du med dette her... Kunne ikke vært mer enig. Dette er identisk med å leve som anorektiker. Klart det virker. Prøv å regne sammen kaloriene i denne dietten... Eller vent, jeg kan gjøre det: Dag 1: Suppe, (max) 10 kcal, frukt kanskje 200. Dag 2: Supper 10 kcal, rå grønnsaker 20, potet med smør 300 (og da tar jeg kraftig i) Dag 3: Suppe 10, rå grønnsaker 20, frukt 200 Dag 4: 10 suppe, 150 melk, 300 banan Dag 5: tomater 20, biff 400 (igjen, tar kraftig i), suppe 10 Dag 6: suppe 10, biff 300, grøntfor 20 Dag 7: supper 10, brun ris 200, juice 200 Tilsammen blir dette 2400 kcal som er DAGSBEHOVET til en mann som bedriver moderat fysisk aktivitet. Det gir 350 kcal pr dag, noe som er galskap, sykt og farlig. Du gikk ikke opp 0,5 kilo. Du hadde drukket en halv liter suppe som veier 0,5 kilo inne i magen, og veide deg før du hadde tisset det ut igjen. Fullstendig normalt. Det samme skjer når man drikker en stor mengde vann og veier seg. Og dessuten, om du har brukt buljong i, salt. Salt binder vann = du går opp vannvekt. Det er fysisk umulig å legge på seg en halv kilo fett over natta. Endret 4. mai 2012 av cornflake_girl 1
MarianneE Skrevet 5. mai 2012 #26 Skrevet 5. mai 2012 Har hørt at trening og sunt kosthold og skal være bra. Noen som har prøvd det, eller? 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #27 Skrevet 5. mai 2012 Har hørt at trening og sunt kosthold og skal være bra. Noen som har prøvd det, eller? Jeg har hørt om det tror jeg... Kan du fortelle hva det går ut på?
MarianneE Skrevet 5. mai 2012 #28 Skrevet 5. mai 2012 Har hørt at trening og sunt kosthold og skal være bra. Noen som har prøvd det, eller? Jeg har hørt om det tror jeg... Kan du fortelle hva det går ut på? Skulle gjerne gjort det, men siden jeg har bare spist suppa til sykehusdietten er kroppen min tappet for næring og jeg har problemer med at hjernen ikke henger med lengere.....
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #29 Skrevet 5. mai 2012 Skulle gjerne gjort det, men siden jeg har bare spist suppa til sykehusdietten er kroppen min tappet for næring og jeg har problemer med at hjernen ikke henger med lengere..... Kanskje du kan gjøre det hvis du kommer ut av det med helsa i behold? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #30 Skrevet 5. mai 2012 Jo, den funker!!!! Trust me.....den er helt genial, døds vanskelig, men genial Jeg gikk ned 11kg på 13 dager (3 kg allerede etter 3 dager) men du MÅ følge den til punkt og prikke...ikke tyggis en gang. Men den virker virkelig. Har anbeafalt den til alle jeg kjenner, den virker selvfølgelig forskjellig fra person til person. venninnen min gikk ned 7kg......Om det er sykeshus diett eller ikke er meg likegyldig bare den fungerer. Hør på en som har prøvd den, og ikke alle disse andre som tydeligvis ikke har peiling på hva de snakker om. Lykke til og spread the word når du blir fornøyd... Å gå ned 11kg på 13 dager skjønner vel tilogmed en hjernedød idiot at ikke er sunt! Seriøst, utifra det du skriver tror jeg tap av hjernemasse sto for rundt 1kg av de 13 hvertfall. Nei for all del, ikke hør på de andre som tydligvis har endel mer peiling på hva som er sunt for helsa og ikke 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #31 Skrevet 5. mai 2012 Å gå ned 11kg på 13 dager skjønner vel tilogmed en hjernedød idiot at ikke er sunt! Seriøst, utifra det du skriver tror jeg tap av hjernemasse sto for rundt 1kg av de 13 hvertfall. Nei for all del, ikke hør på de andre som tydligvis har endel mer peiling på hva som er sunt for helsa og ikke De 11 skulle det stå..
Kosemose Skrevet 5. mai 2012 #32 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Kjære Gjest Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til [url=http://www.iks.no/tilbud/]IKS[/url ], 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Kosemose, mod) Endret 5. mai 2012 av Kosemose
Fremhevede innlegg