Anni Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei! Vi klarer ikke å bestemme oss for hvor vi skal legge bryllupsreisen.. Vi drar i slutten av september og det må være et sted hvor det er godt og varmt. Vi har ikke allverdens med penger, bør helst ikke bruke mer enn 30 000 inkl lommepenger for 2 uker. Håper det vil strømme inn gode forslag fra alle dere reiseglade menneskene der ute! _________________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-02-26 10:06 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 24. februar 2002 #2 Del Skrevet 24. februar 2002 Hva med et besøk på en av de greske øyene?? De er så mange og fine, for ikke alle er "ødelagt" av turismen. Jeg var på Chios for en stund siden, og det er en såkalt ekte gresk øy!! Flott ferie var det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 25. februar 2002 #3 Del Skrevet 25. februar 2002 Toscana er fremdeles ganske varmt i oktober, tror jeg. I beg. av sept. var det ca 30C i skyggen noen dager, i hvertfall. Og noe mer romantisk enn Italia tror jeg ikke du får! Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 25. februar 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 25. februar 2002 Vi lurer litt på Sicilia.. noen som har vært der?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #5 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi skal reise til Sicilia nå i juni og gleder meg kjempemasse. Jeg har hørt veldig mye positivt. Vi skal bo i Taoromina som skal være perfekt for par på bryllupsreise Gleder oss.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Må bare si det en gang til: Sicilia er ABSOLUTT til å anbefale!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå