Gå til innhold

NAVELPIERCING

Gjest Gjest_charlotte_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_charlotte_*
Skrevet

Jeg har et spørsmål om navel piercing.For en stund siden fikk jeg en ball i magen og det gjorde at jeg fikk en liten blod blemme under piercing hullet, men den gikk vekk. Andre gangen skulle jeg bare dempe fotballen på magen og fikk en blodblemme igjen, det har gått lang tid og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at den skal gå bort. noen som har noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et spørsmål om navel piercing.For en stund siden fikk jeg en ball i magen og det gjorde at jeg fikk en liten blod blemme under piercing hullet, men den gikk vekk. Andre gangen skulle jeg bare dempe fotballen på magen og fikk en blodblemme igjen, det har gått lang tid og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at den skal gå bort. noen som har noen tips? :)

Ta kontakt med studioet du piercet det hos, eller et annet og spør der.

Det er derfor de er der.

Skrevet

Jeg ville gått til legen førsy og fått sjekket det, så gått til studioet du tok det i. Høres ut som om du har fått betendelse, men ikke den "vanlige", så du bør få sjekket det . Lykke til, håper det ordner seg:)

Gjest Gjest_charlotte_*
Skrevet
Jeg ville gått til legen førsy og fått sjekket det, så gått til studioet du tok det i. Høres ut som om du har fått betendelse, men ikke den "vanlige", så du bør få sjekket det . Lykke til, håper det ordner seg:)

ok, håpet egentlig på å slippe unna å gå til lege eller piercingstudioet.

Er så redd for at han bare sier jeg må ta den ut og la den gro, har bare hatt den i 6mnd eller noe.

Men takk for svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...