Gå til innhold

Nike +


Violetsky

Anbefalte innlegg

Synes det nye løpe"greia" til Nike ser veldig spennende ut. Tror det hadde vært en god motivasjon for meg i løpinga mi, synes det kan bli litt kjedelig av og til skjønner dere. :gjeiper:

Noen som har testa det som vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg Nike+ i går! For meg er det veldig motiverende. Blir morsomt å løpe når man underveis får høre hvor lenge man har jogget/gått,hvor fort, hvor langt og til slutt hvor mange kalorier man har forbrent. Alt er jo selvsagt ikke helt nøyaktig, men jeg liker det veldig godt. Skal løpe meg en tur i morgen også jeg hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å kjøpe Nike +. For du trenger vel skoene også for at det skal funke? Hvor mye koster det og er det mulig å kjøpe alt i butikk? altså sko, sensor, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha Nike+ sko for at det skal funke ja. Eller man kan vel trikse det til:) Jeg kjøpte mine sko for 899 på XXL også hadde de tilbud slik at man fikk med Nike+ for 1kr. Det tilbudet varer til og med lørdag hvis jeg ikke tar helt feil. De hadde også Goretex Nike+sko til 699kr, men de var harde synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det frista faktisk å kjøpe. Høres ut som en fantastisk motivasjonsfaktor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man MÅ ikke ha skoene, du får kjøpt en slik "sensorholder" som kan festes på hvilken som helst sko. Dette på f.eks Eplehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ ikke ha skoene, du får kjøpt en slik "sensorholder" som kan festes på hvilken som helst sko. Dette på f.eks Eplehuset

Søkte litt på det på eplehuset.no og apple.com, men fant ikke noe. Muligens utsolgt. Er jo genialt at det finnes. Jeg synes Nike+ er topp hvertfall! Skal straks ut å løpe meg en tur!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vært på XXL jeg og fått meg nye joggesko, skal også prøve å komme i gang med løping igjen, så Nike+ greien virker veldig bra, jeg er nemlig utrolig konkurransemenneske. Selv om jeg kommer nok bare å konkurrere mot meg selv i begynnelsen ;)

Har nemlig ikke løpt for sikkert 10 år og har problemer med kneleddene så vi får se hvordan det går over lengre tid, men jeg er i hvert fall full av motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også anskaffet meg Nike +! Skoene kosta 1299, men de var utrolig flotte. Måtte bruke så mye siden de var de eneste Nike skoene de hadde til mine føtter. jeg har overpronasjon i føttene. men de er verdt hver krone!

nå skal jeg også ut for å løpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også anskaffet meg Nike +! Skoene kosta 1299, men de var utrolig flotte. Måtte bruke så mye siden de var de eneste Nike skoene de hadde til mine føtter. jeg har overpronasjon i føttene. men de er verdt hver krone!

nå skal jeg også ut for å løpe :)

Lykke til da!:) Har vært på min andre tur på to dager jeg nå. Hehe. Er ikke likt meg, men nå er løping gøy(hvertfall litt:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt jeg nå. Må jeg kjøpe meg Nike + sko? Jeg klikket på den linken som ble lagt ut, men skjønte ikke helt. På den ene kommentaren sto dette:

By lifting up the inner sole and carving a small hole into the dense foam sole does seem a little stupid, but it does work and if your careful and use good DIY or craft skills - you will not notice the sensor or affect the shoes ability, so for you lot out there like me who love to run, you'll most likely not run in nike shoes - but really want to use the Nike+ system - well you can!

Med andre ord så trenger jeg ikke å kjøpe nike + sko, men kan feste den sensoren i skoene mine. Jeg kan altså bare kjøpe den pakka med sensor og ipod-dings.. Er dette riktig??

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med andre ord så trenger jeg ikke å kjøpe nike + sko, men kan feste den sensoren i skoene mine. Jeg kan altså bare kjøpe den pakka med sensor og ipod-dings.. Er dette riktig??

:vetikke:

det er riktig, de selger en holder for dette på enkelte sportsbutikker, og de fleste av eplehusets (og sikker humacs) avdelinger (dog ikke på nettbutikken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er riktig, de selger en holder for dette på enkelte sportsbutikker, og de fleste av eplehusets (og sikker humacs) avdelinger (dog ikke på nettbutikken)

Tusen takk for svar :) Skal komme meg til en butikk så fort jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg kjøpt meg Nike + :hoppe:

Og når jeg kom hjem fra butikken og tok en titt på joggeskoene mine, oppdaget jeg at skoene mine faktisk var Nike + sko. Og de kjøpte jeg for 1,5 år siden (svært fint brukt fram til et halvår siden :ler: )

Det var vanvittig enkelt å bruke bare plugget inn. Jeg måtte gjøre noe sånn kalibreringsgreier først, Noe jeg ikke skjønte helt i starten, men jeg tror jeg fikk det til. Nå gleder jeg meg bare til jeg har mange løpeøkter jeg kan sammenligne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...