Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Sett at du hadde valget mellom to menn. Den ene var veltrent og muskuløs, men med utstyr godt under gjennomsnittet. Den andre var lubben og dvask med utstyr godt over gjennomsnittet. Hvilken hvelger du?
galskap Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Sett at du hadde valget mellom to menn. Den ene var veltrent og muskuløs, men med utstyr godt under gjennomsnittet. Den andre var lubben og dvask med utstyr godt over gjennomsnittet. Hvilken hvelger du? jeg liker normalen når det gjelder utstyret jeg men kropp er mindre viktig for meg egentlig. vil heller ha en litt lubben mann enn en spinkel mann. og har mannen en bra kropp ser jeg det som ett pluss bare=) personligheten veier mest.
Gjest womenwomen Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 jeg liker normalen når det gjelder utstyret jeg men kropp er mindre viktig for meg egentlig. vil heller ha en litt lubben mann enn en spinkel mann. og har mannen en bra kropp ser jeg det som ett pluss bare=) personligheten veier mest. Hadde valgt den tykke med bra utstyr . Skulle da bare ha knullet han så mye - at han ble slank og lekker etterhvert ... he he Så hadde jeg fått i både pose og sekk !
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Hadde valgt den tykke med bra utstyr . Skulle da bare ha knullet han så mye - at han ble slank og lekker etterhvert ... he he Så hadde jeg fått i både pose og sekk ! Sier også ja takk, begge deler! Så da ville jeg tatt han med stor. Har vært treningsinstruktør i mange år (ikke nå lenger) og er han litt interessert i trening/idrett skulle jeg lært han kosthold og bygge muskler og bli kvitt fett jeg...
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Sett at du hadde valget mellom to menn. Den ene var veltrent og muskuløs, men med utstyr godt under gjennomsnittet. Den andre var lubben og dvask med utstyr godt over gjennomsnittet. Hvilken hvelger du? Helst er valget muskuløs og stort utstyr. Men må man velge mellom de du skisserer blir det den lubne med stort utstyr.
Gjest Gitte Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Godt trent med lite utstyr. Jeg tenner ikke på overvektige menn og har erfart selv at størrelsen ikke har noe å si.
Ethereal Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Jeg syns litt dvaske menn kan være sexy, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Jeg liker dem små jeg, så her hadde valget vært enkelt.
Caramela Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Jeg syns litt dvaske menn kan være sexy, jeg... Enig Og når det kommer til problemstillingen ville jeg valgt den lubne med stort utstyr. Med forbehold om at det ikke er _for_ stort. Da ville jeg ikke hatt noen av dem. Dessuten er det lettere å trene opp en lubben kropp enn å gjøre en liten kuk større om det er kroppsbildet som helhet man går etter
Gjest KateW Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 Jeg hadde valgt han jeg var forelska i...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå