Gå til innhold

Muskuløs kropp og lite utstyr?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Sett at du hadde valget mellom to menn.

Den ene var veltrent og muskuløs, men med utstyr godt under gjennomsnittet.

Den andre var lubben og dvask med utstyr godt over gjennomsnittet.

Hvilken hvelger du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken hvelger du?

jeg liker normalen når det gjelder utstyret jeg men kropp er mindre viktig for meg egentlig. vil heller ha en litt lubben mann enn en spinkel mann. og har mannen en bra kropp ser jeg det som ett pluss bare=) personligheten veier mest.

Gjest womenwomen
Skrevet
jeg liker normalen når det gjelder utstyret jeg men kropp er mindre viktig for meg egentlig. vil heller ha en litt lubben mann enn en spinkel mann. og har mannen en bra kropp ser jeg det som ett pluss bare=) personligheten veier mest.

Hadde valgt den tykke med bra utstyr . Skulle da bare ha knullet han så mye - at han ble slank og lekker etterhvert ... he he Så hadde jeg fått i både pose og sekk !

Gjest Gjest
Skrevet
Hadde valgt den tykke med bra utstyr . Skulle da bare ha knullet han så mye - at han ble slank og lekker etterhvert ... he he Så hadde jeg fått i både pose og sekk !

Sier også ja takk, begge deler! Så da ville jeg tatt han med stor. Har vært treningsinstruktør i mange år (ikke nå lenger) og er han litt interessert i trening/idrett skulle jeg lært han kosthold og bygge muskler og bli kvitt fett jeg...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken hvelger du?

Helst er valget muskuløs og stort utstyr. Men man velge mellom de du skisserer blir det den lubne med stort utstyr.

Gjest Gitte
Skrevet

Godt trent med lite utstyr. Jeg tenner ikke på overvektige menn og har erfart selv at størrelsen ikke har noe å si.

Skrevet

Jeg syns litt dvaske menn kan være sexy, jeg... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker dem små jeg, så her hadde valget vært enkelt.

Skrevet
Jeg syns litt dvaske menn kan være sexy, jeg... :sjenert:

Enig :)

Og når det kommer til problemstillingen ville jeg valgt den lubne med stort utstyr. Med forbehold om at det ikke er _for_ stort. Da ville jeg ikke hatt noen av dem.

Dessuten er det lettere å trene opp en lubben kropp enn å gjøre en liten kuk større om det er kroppsbildet som helhet man går etter ;)

Gjest KateW
Skrevet

Jeg hadde valgt han jeg var forelska i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...