Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette skal dere få billig av meg! For et kjør!!

Lurer på om det er noe som er bra å spise/drikke jeg. Her er det jo snakk om å kaste opp med en gang man får i seg så mye som en dråpe, så jeg er både tørst og sulten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Farris og lavsyre eplejus blanda og salte kjeks eller tørr rista loff...

Det er det eneste som hjelper her. Det kommer stort sett opp igjen halvparten av tiden, men alt annet kommer opp hele tiden så da er det greit valg.

God bedring, i alle fall!

Skrevet

Jeg fikk alltid sitronbrus og salte kjeks da jeg hadde omgangssyke.

Lett å få ned og lett å få opp. :laugh:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier å spise ristet loff med bringbær sylttetøy. Høres kvalmt ut. men er det eneste som funker for meg når jeg har omgangssyken.

Skrevet

pleier alltid å spise saftis.. lollipop/kjempeyes.. det er friskt og kaldt.. men ikke så mye å kaste opp

Skrevet

Doven Coca cola ( uten særlig kullsyre), har faktisk en beroligende virkning på magen. Samtidig med potetgull. Det ligger litt tungt i magen. Banan er også anbefalt for å binde magen litt, spesielt til barn.Men har dette gått over noen dager, bør du drikke eplejuice, blandet med farris som nevnt i ett tidligere svar her. Det er for å opprettholde elektrolyttbalansen :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier faktisk å faste jeg når det står på som værst. Selv om jeg blir utsultet er det bedre enn og til stadig kaste opp. Men når "kjøret er over drikker jeg en blanding av farris og eplejucie og etterhvert spiser litt loff

Gjest hopeful
Skrevet

50/50 Eplemost og farris, banan, loff, salte kjeks, mariekjeks. Tror jeg fant en bra liste på www.lommelegen.no en gang jeg var dårlig.

God bedring :)

Skrevet

Ingefær hjelper mot kvalme, så ingefærøl funker bra!

Skrevet

ok, jeg ble litt kvalm når jeg leste alle forslagene her:) I dag har jeg fått i meg 1 loffskive med leverpostei, 1 ritzkjeks og en bit av en banan. Jeg føler meg litt dårlig fordi jeg er så tom i magen også, men jeg klarer bare ikke å spise enda:(

I morra bør jeg vel være bedre... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...