Gå til innhold

Hvem har slettet meg på facebook?


Gjest mmmm

Anbefalte innlegg

Vil bare legge til at det må å være innaktiv på facebook er en innstilling som man aktivt må forandre, så det skjer ikke om noen bare slutter å bruke siden. Jeg har også en avdød venninne der inne, av og til synes jeg det er litt creepy når bildet av henne dukker opp på feks "felles venner", men som regel er det bare fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man bruker Firefox til å være på Facebook kan man bruke noe som heter Greasemonkey for å kjøre en funksjon som gir et varsel når noen fjerner deg fra vennelisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rydder vennelista av og til, og fjerner folk jeg ikke har lyst til å ha der av ymse grunner. Ser ikke noe poeng i å ha søstra til eksen til kameraten min som venn bare fordi jeg har prata med henne 3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe så utrolig vannvittig irriterende!

Det står ikke et eneste sted om hvem, når som sletta deg. Det er bare et tall som er mindre. That's it. Skjønner ikke at det er lov engang.

Har brukt masse tid og frustrasjon på å finne den tapte vennen, men jeg finner det overhodet ikke ut. Er det en jente som vanlig? En gammel klassekamerat denne gangen? Hvem er det? Hvorfor? Har jeg gjort noe? Har vedkommenede funnet ut at han/hun fikk mange venner og jeg ble overflødig? Rykte?

Jesus Kristus, kontrollfreak!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...