Gå til innhold

slankekapsler el som virker?


Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som har vært borti slankekapsler el som faktisk fungerer? Eks noen av de som det er reklamer for rundtom hele nettet? Epleeddik ol?

Videoannonse
Annonse
Gjest jojos
Skrevet

Hallo!

Hva tror du egentlig?? Ikke kast bort penger på det!

Kutt ut usunn mat (fastfood, junkfood, snop, brus, sjokolade og lyse kornprodukt) og spis mer av feks frukt, grønnsaker, fisk, magre kjøttprodukt, magre meieriprodukt og lignende. Kan spise til en er mett, og kroppen vil bli glad! Selfølgelig kan en unne seg usunn mat, en skal jo leve også, men ikke i store mengder hver dag.

Og ver mer i fysisk aktivitet.

Du får en sunn og glad kropp, ikke en falsk og dårlig en!

Gjest Gjest_berta_*
Skrevet
Hallo!

Hva tror du egentlig?? Ikke kast bort penger på det!

Kutt ut usunn mat (fastfood, junkfood, snop, brus, sjokolade og lyse kornprodukt) og spis mer av feks frukt, grønnsaker, fisk, magre kjøttprodukt, magre meieriprodukt og lignende. Kan spise til en er mett, og kroppen vil bli glad! Selfølgelig kan en unne seg usunn mat, en skal jo leve også, men ikke i store mengder hver dag.

Og ver mer i fysisk aktivitet.

Du får en sunn og glad kropp, ikke en falsk og dårlig en!

Og grove kornprodukt er sunnere enn lyse!

Skrevet

nei.

om det var tilfellet, hadde det ikke vært noe poeng å oprpettholde trening og sunt kosthold for å holde vekten.

grunnen til at noen slankepiller gir kortsiktig vekttap er fordi man rett og slett bruker mer tid på badet(av naturlige årsaker) enn noe annet sted.

i tillegg sier jo alle produsenter at man i tillegg må trene jevnlig og spise sunt.

så da kan man jo spørre seg hva som er poenget med pillene.

kjenner flere som sier de har hatt effekt av slankepiller som binder fett osv. men problemet med å spise usunt er jo ikke at du blir fysisk stor - men at blodårene tetter seg til, fettlevringer rundt vitale organer +++++.

det hjelper ikke at manten man spiser i dag går rett gjennom kroppen pga pillene(og derav vekttap) når det overflødige fettet man har opparbeidet deg gjennom år fortsatt ligger som en tidsbombe rundt organene og i blodårene.

de som kunne sett hvordan helsepersonale bokstavelig talt må brette bort fett når de skal operere ville skjønt hvor farlig det faktisk er, og hvor forvrengt livsstilen vår er i dag.....

Skrevet

Skjønner ikke at folk fortsatt tror på slike produkter. Det funker sikkert for en periode, men når du slutter med pilla, vidunderdrikken eller hva enn du tar for å gå ned i vekt, og begynner å spise mat igjen - du vet, sånn som du må ha for å overleve og for å få i deg det kroppen trenger for å fungere, så går vekta opp igjen og man er tilbake hvor man var i utgangspunktet. Det eneste som funker i lengden er sunt kosthold og fysisk aktivitet.

:filer:

Skrevet

okey okey.. finnes det noe som minsker eks søtsug ol da?

Skrevet
okey okey.. finnes det noe som minsker eks søtsug ol da?

Krom er et kosttilskudd som visstnok skal dempe søtsug. Har ikke prøvd det selv, men hører mye positivt om det. Fås kjøpt på apotek, Vita, helsekost ++. Selv synes jeg at regelmessige, sunne måltider og nok vann gjennom dagen holder søtsuget unna. Og skulle jeg få lyst på noe er sukkerfri tyggis, en kopp te, eller noe frukt løsningen for min del.

Skrevet (endret)

Søtsug er jo bare sukkeravhengighet. Det er ikke enklet å holde ut i begynnelsen, men det er bare å holde ut, det blir bedre etter hvert!

Endret av mrs_bond
Skrevet
okey okey.. finnes det noe som minsker eks søtsug ol da?

Som en annen skrev - KRom!

ANbefaler det mot søtsug altså:)

Masse lykke til

Skrevet

Har også hørt at eple-eddik hjelper mot søtsug :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...