cilipili Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Sønnen min på ni mnd har fått lymfebrokk, og skal opereres. Gruer meg veldig. Jeg vet det er en enkel operasjon, men synes det er litt skummelt uansett. Er det noen som har vært borti det samme? Noen som kan gi meg litt tips?
FruLuna Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Er det lyskebrokk du mener? I så fall kan jeg berolige deg med at det er en lite komplisert operasjon og fort gjort Det verste er vel narkosen, men du får tenke på at dette er noe som blir gjort ofte, og at det er bedre å få gjort det nå enn å risikere komplikasjoner av brokket.
cilipili Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2009 Er det lyskebrokk du mener? I så fall kan jeg berolige deg med at det er en lite komplisert operasjon og fort gjort Det verste er vel narkosen, men du får tenke på at dette er noe som blir gjort ofte, og at det er bedre å få gjort det nå enn å risikere komplikasjoner av brokket. Selvfølgelig er det lyskebrokk Hahaha! Tusen takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå