Gjest KateW Skrevet 31. mars 2009 #21 Del Skrevet 31. mars 2009 Spennende, og lykke til med det! Syns måten du tenker på virker reflektert og fornuftig, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #22 Del Skrevet 1. april 2009 De fleste exer er ikke drager...bare høres slikt ut i de nye damenes ord.. Og selvfølgelig som ny kommer man inn i en familie struktur som fortsatt vil være der..er ikke bare mor til barnet...men sviger besteforldre, onkler tanter søskenbarn etc..som de fleste ikke tenker på i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chakoya Skrevet 1. april 2009 #23 Del Skrevet 1. april 2009 Synes du skal gi det en sjangse jeg. Det er jo ikke sikkert i det hele tatt etter et par dater at han er den spennende karen han viser seg å være uansett? Er jo ikke sikkert han en gang er ute etter forhold, men bare vennskap? Kanskje han vil ha forhold. For tidlig å si enda tror jeg Du trenger ikke enda tenke helt på dette med barnet etter møte nr 1 eller 2. Og du trenger heller ikke møte barnet enda p.g.a dere ikke er blitt kjent. Det er litt viktig å ta tid med kun dere 2 i første omgang for å finne ut hva type fyr dette er osv. Tanker du kan eventuelt gjøre deg litt ut i møtene (senere) om dette skulle gå bra er jo om han har fulltidsansvaret for barnet. Om moren til barnet er inni bildet. Hvilke avtaler dem har mellom seg når det gjelder barnet. Om moren er lett eller vanskelig å sammarbeide med. Om du selv etter en stund føler deg klar for å ha noe med barnet hans å gjøre. For med tiden bør du engasjere deg i barnet. Er du klar siden for å sette deg til side for dem 2 og gi av deg selv? Hva har du behov for i et forhold? 100 % oppmerksomhet? Eller kan du nøye deg med litt mindre? Det kommer også helt an på siden hvordan oppdragelse faren eventuelt gir barnet når barnet er tilstede. Det har mye å si for hvordan forholdet dere imellom kan komme til å bli om for eksempel det skulle komme så langt at dere ble kjærester og etterhvert samboere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 1. april 2009 #24 Del Skrevet 1. april 2009 Nå har jeg ikke lest gjennom alt her, men vil bare fortelle litt om hvordan det også kan være! Jeg er sammen med en som har to barn fra tidligere. Jeg har nok vært utrolig heldig med min samboer, for jeg føler ikke at jeg kommer så langt bak barna. Jeg vet jo at i visse situasjoner gjør jeg det, men jeg velger å tro at for han er vi omtrent like mye verdt, men at i en situasjon der han måtte valgt hadde han selvfølgelig måtte valgt barna. Jeg vet han elsker barna, men han elsker også meg. Bare på to forskjellige måter! Jeg kan såre han veldig og han kan velge meg ut av livet sitt. Det skal en del mer til for at man bryter kontakten med sitt barn, man er jo alltid i familie uansett hva som skjer. Eksen hans kommer veeeeldig langt bak for han, all kontakt han har med henne er pga av barna. Han ofrer ingenting for henne, men for barna! Jeg har vært sammen med samboeren i snart ett år og trives veldig godt. Vi har blitt en slags familie og vi prøver også å få egne barn. Samboeren min har en utrolig forståelse for hvordan ting kan føles for meg, og jeg vet han kan være litt lei seg over at jeg syns noen ting er vanskelige. Tror jeg må innse hva for en utrolig gutt jeg har, er nok ikke mange som er like omtenksomme i en sånn situasjon. Syns du skal gi han en sjangse jeg, dersom han virker som en god og fornuftig mann! Lykke til på date i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå