Gå til innhold

Forbud mot å få barn


Gjest Seriously? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Seriously? :-)

Religiøsitet henger sterkt sammen med oppdragelse. Det er veldig få som tror på Gud, Allah eller whatever, om de ikke har blitt hjernevasket fra de var små.

Hitler forsøkte å dyrke fram rene trekk etter raseteorier. Det var dømt til å mislykkes, pga recessiv nedarving, men ettersom religion ikke arves i de fleste tilfellene (ser bort ifra mani, schizofreni, epilepsi osv), så kan vi kvitte oss med religion.

Jeg sier ikke at vi skal gasse ihjel religiøse, men vi kan stemme for et forbud om at de skal få barn. I løpet av et par generasjoner burde vi da ha et mye bedre samfunn. Siden det nå er en overvekt av ikke-religiøse i Norge, så må det være mulig å kunne stemme igjennom noe slikt. Kineserene kan, vi kan også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg synes også ateister ikke bør få barn.

Tydeligvis må disse ateistene ha blitt hjernevasket til å tro noe så dumt som at en så kompleks verden som vår har blitt til ut av intet, uten noen som helst form høyere makt(er). Særlig når man idag ikke har funnet noe som helst i naturen som ikke er blitt skapt ved parring, eller med intelligens og kraft.

Det disse hjernevaskede og mildt sagt dumme ateistene nå vil automatisk tenke er at jeg mde en høyere makt snakker om en bibelsk Gud som er udødelig. Det er vanskelig for disse dumme, hjernevaskede og lite tolerante ateistene og forestille seg noe annet enn a)bibelsk gud eller b) ingen gud.

Det finnes ikke noe midt i mellom, og det spørs om vi ønsker å ha dumme, intolerante barn i vår verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også ateister ikke bør få barn.

Tydeligvis må disse ateistene ha blitt hjernevasket til å tro noe så dumt som at en så kompleks verden som vår har blitt til ut av intet, uten noen som helst form høyere makt(er). Særlig når man idag ikke har funnet noe som helst i naturen som ikke er blitt skapt ved parring, eller med intelligens og kraft.

Det disse hjernevaskede og mildt sagt dumme ateistene nå vil automatisk tenke er at jeg mde en høyere makt snakker om en bibelsk Gud som er udødelig. Det er vanskelig for disse dumme, hjernevaskede og lite tolerante ateistene og forestille seg noe annet enn a)bibelsk gud eller b) ingen gud.

Det finnes ikke noe midt i mellom, og det spørs om vi ønsker å ha dumme, intolerante barn i vår verden?

Det finnes noe i mellom, de kalles agnostikere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...