Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Jeg må ha en genser med blondekant på ermet, fortrinnsvis en passe tynn ensfarget genser med halvlange ermer. Jeg vet det finnes i ull på Sparkjøp, men Sparkjøp finnes jo ikke i Oslo. Noen som har sett noe sted? Vero Moda, H&M, osv? Konkrete tips takk, for jeg har kikket på de fleste standardbutikkene uten å ha funnet det selv.
Malina Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 (endret) janus blondeull Denne genseren er kjempeherlig Gå inn på produkt/bestill - ull voksne Kjemperask levering på denne siden! Endret 29. mars 2009 av Malina
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg tror jeg elsker deg. Jeg trenger det innen neste mandag, tror du det går fint?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Og hvordan vil du si størrelsene er? Er ikke så nøye fordi jeg skal ha den under en annen genser, men jeg er ganske høy og tynn. Kjøper som oftest medium i det meste, tror du den er som en vanlig medium?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 De har janus på obs på økern. Ellers ville jeg prøvd bogerud tekstil på guneriussenteret. Mener pierre robert har noe i den stilen også
Malina Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Det skulle jeg tro, jeg fikk min etter et par dager. Jeg er 1.60 og bruker s. Tror det er normale str ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå