Gå til innhold

Mistet troen på menn

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Hadde han vært intressert hadde han stått på døra di med en jævla blomsterkvast og stotret fram noen klønete gloser og generelt oppført seg som den tufsen han for all del ikke prøver å være i sin totale usikkerhet og angst for å bli avvist.

Glem det, denna gutten har tankene sine et helt annet sted og tenker på en annen jente på samme måte som du tenker på han. Det er bare å innse det, noen får alt, mens de fleste får ingenting, du er typen som får ingenting og vil heller aldri få det, men må til slutt ta til takke med en du i dag ikke ville vurdert engang om du da ikke bestemmer deg for å leve alene.

Sannheten er jævlig, men best å innse den først som sist så får du fred i sjelen din, det har jeg gjort og sitter alene, leter aldri etter noen og har heller ingen ambisjoner om å finne meg noen fordi jeg vet jeg har tapt og gidder ikke mere nederlag, avvisninger, hånlige blikk og bitende kommentarer fra kvinner.

Mitt råd er å dra til Russland. Grunnet alkoholisme, og total mangel på HMS er det et digert mannsunderskudd der borte. Dette fører til at kvinner kjemper hardt for å få seg en brukbar mann, hvilket innebærer at du slipper de absurde primadonnanykkene til norske damer (hva faen får egentlig smålubne norske jenter til å tro de er så fordømt mye?).

I Russland får bra en norsk mann det han fortjener, dvs. en hengiven og vakker ung kone. Dessuten gjør du samfunnet en tjeneste, for jo flere vakre ungjenter som hentes inn til Norge, jo hardere må norske jenter til slutt ta seg selv i nakken for å få en mann og norske jenter trenger å bli jekket kraftig ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper du gjorde en elendig figur i senga, hadde noen rare fakter eller sur kroppslukt. Noe var det nok som var turnoff. Veldig mange jenter går rundt i den tro at de har noe å by på utover musa si, men sannheten er at de fleste jenter suger BIG TIME, den såkalte sex og singellivgenerasjonen, "bla bla bla, ny veske og ons meg her og ons meg der" har redusert den norske kvinnen til et tøm og røm, bruk og kast objekt.

Dere tror det ikke teller og synes det er jævla urettferdig at dere blir dømt etter hvor mange forskjellige karer som har hatt snoppen i dere, men det bør dere faen meg vite at vi gutta er ikke intressert i en varig relasjon med en kvinne som har hatt særlig mere enn 2-3 seksualpartnere, og hvem har det nå om dagen? Jentene har jo ikke kommet over den seksuelle lavalderen før dette målet er nådd. Treffer man så en jente på byen, sånn ca. 25 år, så kan du ta deg faen på at det du gjør med henne den natta, er du kanskje nummer 40. Og hva faen er det for noe? Kan da liksågodt finne en prostituert, da vet du da iallefall hva du får, og ikke noe nag-nag-nag etterpå om du skulle være så heldig å få daukjøttet inn i orgasm-valley!

:hoho:

Heftig at du kommer med en slik kommentar til en jente som har hatt to menn i hele sitt liv. Kanskje en idé å ta ut kvinnehatet ditt et sted det er mer konstruktivt (og mindre malplassert)?

Mitt råd er å dra til Russland. Grunnet alkoholisme, og total mangel på HMS er det et digert mannsunderskudd der borte. Dette fører til at kvinner kjemper hardt for å få seg en brukbar mann, hvilket innebærer at du slipper de absurde primadonnanykkene til norske damer (hva faen får egentlig smålubne norske jenter til å tro de er så fordømt mye?).

:klø:

Skal ts dra til Russland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...