Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #21 Skrevet 2. april 2009 Jeg syns ikke at å ringe på og stikke av er det verste... men jeg fikk litt hakeslepp en dag jeg var ute og solte meg (forrige sommer), og en gutt sto og ropte til meg at jeg skulle putte nudelpakka han holdt i hånda, inn i fitta mi. DET syns jeg er frekt. Han sto så langt unna, og jeg vet ikke hvem som er foreldrene hans, så jeg lot det bare gå. (Ignorerte ham.) Det burde jeg sikkert ikke ha gjort, foreldrene burde få vite om det, slik at barnet opplever at voksne setter grenser. Det var nå bare en digresjon.. Syns ikke det er bra å dra barn i ørene for "ingenting", slik du gjorde da. Men helt greit/fint at du sa fra til foreldrene. Ha ha, sånne guttunger har jeg også møtt på. Hadde det vært meg, hadde jeg reist meg rolig opp, kanskje tatt på meg en t-skjorte e.l. og gått rolig bort, stått kloss opptil ham, nesten over ham, sett ham inn i øynene og sagt: "Hva sa du?" Hvis han hadde fortsatt å være frekk hadde jeg bedt ham om å vente litt så jeg kunne ta på meg noen klær og bli med ham hjem og snakke med foreldrene hans om det som han nettopp sa til meg. Det er gøy når folk blir opphissete, ikke så gøy når man blir konfrontert og må stå for det man har sagt. Det å komme med små trusler hvor man kanskje ikke avslører alt som kanskje kan skje...er ofte mer truende enn å true med noe som de vet at ikke kommer til å skje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå