Gå til innhold

dere som skal ha stroppløs kjole...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere bh under eller ingenting...?Er så usikker...

Videoannonse
Annonse
Gjest Wrangler
Skrevet (endret)

Jeg har stroppeløskjole, men så store pupper at bh'en har stropper. Kjøpte nydelig undertøy igår og det ble bare superfint.

edit: Prøv med begge deler, jeg tok med kjolen til undertøybutikken - kjolen ble bare enda finere med god bh på.

Endret av Wrangler
Gjest Gjest
Skrevet

jeg er 70 D. Kjører uten bh, siden har korsett inni kjolen!

Skrevet

Jeg har korsett under kjolen

Skrevet

Jeg skal ha korsett, men kan få så de støtter brystene bra. Ellers så finnes det noe som heter unbra som er supert som ikke synes i ryggen eller stropper. :ler:

Men har ikke testen den, bare hørt mye bra.

Skrevet

Jeg skal ha BH under selv om det er korsett under. Men jeg må ha noe å putte ammeinnleggene mine inni :)

Gjest hopeful
Skrevet

Blir korsett på meg tror jeg. Kanskje en stroppeløs bh.

Gjest Gjest_luna_*
Skrevet

Jeg hadde ikke BH under min stroppeløse, men det var superkvalitet på korsettet som var en del av kjolen min (maggie kjole). Jeg hadde egentlig tenkt å ha bh under (går ALDRI uten bh ellers..) men sydama ba instendig om at jeg prøve uten og jammen meg satt kjolen som et skudd over brystene (er 75F). Puppene har aldri sett så flotte ut :fnise: Forøvrig anbefaler jeg å skaffen seg en skikkelig bh fremfor å fokusere på blonder og dill (sjelden mannfolka er så nøye med hva som er mellom kjolen og huden når natta kommer uansett...). Dårlig BH har en tendens til å lage grøsselig stygge pupperynker under armene og det er spesielt synlig på stroppeløse kjoler....

Skrevet

Jeg har kjøpt meg unbra, men har ikke prøvd den enda. :)

Skrevet

Jeg bruker ikke BH i min stroppeløse kjole siden det er spiler i den.

Skrevet

Jeg har kjøpt stroppeløs BH, som jeg skal bruke.

Har en sånn unbra, og den er grei så lenge du ikke blir varm og begynner å svette. Da begynner den nemlig å løsne...

Skrevet

Hadde stroppeløst torselette (men ofte har jeg stroppeløs uten noe under, men nå er jeg str A/B. Vil tro det er puppestørrelsen som avgjør hvordan det er! Jeg tenkte å ha uten, men så at kjolen satt mye bedre på med torsolette.

Skrevet

Jeg kjører en helt plain stroppeløs bh under min kjole, nettop fordi jeg ønsker å ha litt pupper på den store dagen :fnise: (er "velsignet" med små pupper)

Skrevet

Kjolen holder puppene godt på plass. Har ikke bestemt meg for om det blir uten eller med en helt enkel stroppeløs. Bruker 75DD i Bher.

Skrevet
Hadde stroppeløst torselette (men ofte har jeg stroppeløs uten noe under, men nå er jeg str A/B. Vil tro det er puppestørrelsen som avgjør hvordan det er! Jeg tenkte å ha uten, men så at kjolen satt mye bedre på med torsolette.

Jeg er og "velsignet" med små pupper..75A...

Har prøvd stoppeløs BH under en stoppeløs kjole før, og det var slett ingen suksess da den bare skle nedover og det ble ganske så plagsomt å dytte den opp hele dagen.

Hadde egentlig tenkt å kjøre uten noe under brudekjolen da den har korsett i seg, men den har jo ikke noe løft...., og vil jo gjerne ha litt pupper på den store dagen da...

Har aldri prøvd torselette. Hvordan er det å gå med? Gir den puppene et løft?

• 2 uker senere...
Skrevet

Tja, løft? Var ikke så opptatt av det jeg... :sjenert: Men kjolen satt i hvert fall bedre (rettere på et vis), og når du sitter så "klumper" den seg ikke nedover eller bortover. Du kan vel kanskje løfte litt hvis man styrer litt? Hm, vet faktisk ikke!

Skrevet

Jeg skal ha korsett, så da blir det den støtten jeg får. Korsettet har også et innlegg som løfter og puffer litt opp.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en Cosmobella kjole og den kan jeg velge om jeg skal ha opp stroppene på kjolen eller ikke. Det er korsett i kjolen, men jeg føler ikke at det er "trygt" å ikke ha noe i d hele tatt. Men jeg finner ikke undertøy jeg kan ha under. Er det noen som har tips?

:rødme:

Skrevet

Jeg har Maggie kjole med spiler/korsett innebygd i kjolen. Hadde først tenkt å gå uten BH (kan ikke ha vanlig stroppeløs siden er snøring i ryggen), men nå har jeg bestilt Unbra. Litt usikker på om det vil funke, siden jeg har D-cup, og en jeg snakket med som jobbet i undertøysbutikk sa at det funket egentlig bare opp til C-cup... men men, jeg prøver med den under, og blir det ikke fint, så går jeg uten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...