Gjest Gjest_Tonjemor_* Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Kjøp av sex har jo blitt ulovlig. Vil det forbli sånn eller kan regjæringa fjerne den? Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer, men må vel være flertall? Og er det noen parti som er i mot den loven? Og hvilket partiet er det som er strengest, eller har et mest negativt syn, når det kommer til sex og hvilket er minst strengest, som kanskje vil ha "mer sex i samfunnet" på en måte?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Krf er strengest og Frp er "minst streng". Frp er mot loven. Jeg tipper Høyre og Venstre også er mot loven, mens de andre "vanlige" partiene er for. Frp, som er det eneste partiet vi trenger regne med utenom de rødgrønne, er som sagt mot loven. Men jeg tipper de ikke vil gjøre noen stor sak ut av det dersom Oslomenn synes det er greit å slippe å bli antastet på Karl Johan. Om den skjulte prostitusjonen øker og derved volden, tipper jeg Frp uansett vil være det første partiet til å argumentere for liberalisering på dette området. Jeg tipper videre at det foregår nesten like mye prostitusjon nå som før jul og at det kommer til å ta seg opp i løpet av sommeren. Det er bare de politiske partiene som er i en limbo i forhold til hvordan det er opportunt å stille seg i saken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå