Gå til innhold

Opera vs Firefox og Explorer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har nå prøvd både Opera og Firefox noen dager. Opera har vist seg mest stabil, Firefox bruker noen brøkdeler av sekunder for "plassere bildet" på skjermen hver gang jeg åpner en side og det er litt irriterende, men fungerer ellers greit. En ting jeg savner i Opera er å ha bokmerker liggende på verktøylinje øverst (slik man kan ha både i Explorer og Firefox). Går det an å få dette også i Opera? Fant det ikke sånn umiddelbart i innstllingene. Synes det er tungvint måte å bruke favorittene slik de ligger nå, ville hatt de mest brukte lettere tilgjengelig.

Ja, det går. Høyreklikk der, velg Tilpass, kryss av på Personlig verktøylinje. Gå i Ordne bokmerker, høyreklikk på de bokmerkene duu vil ha, enten mapper eller selve linkene, velg Egenskaper -> Vis på personlig verktøylinje. Litt avhengig av hvilket skin du bruker vil det nå se sånn ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Om du ikke vil ordne de i mapper, så er det bare å dra tabs opp til den verktøylinja, så legger de seg som et bokmerke der.

Skrevet

Ja, det går også. Jeg gjør ofte det ved en feil..

Gjest Løve66
Skrevet

Supert - tusen takk! Da har det blitt lett tilgjengelige bookmarks her hos meg og. Uvant med adresselinjen under verktøylinjen, men jeg venner meg vel til det etterhvert.

Skrevet

Du kan flytte på den som du vil. Når du trykker Tilpass og velger en verktøylinje, kan du under velge om du vil ha den venstre, høyre, oppe eller nede. Jeg har den som regel til høyre.

Skrevet
Har nå prøvd både Opera og Firefox noen dager. Opera har vist seg mest stabil, Firefox bruker noen brøkdeler av sekunder for "plassere bildet" på skjermen hver gang jeg åpner en side og det er litt irriterende, men fungerer ellers greit. En ting jeg savner i Opera er å ha bokmerker liggende på verktøylinje øverst (slik man kan ha både i Explorer og Firefox). Går det an å få dette også i Opera? Fant det ikke sånn umiddelbart i innstllingene. Synes det er tungvint måte å bruke favorittene slik de ligger nå, ville hatt de mest brukte lettere tilgjengelig.

Vis - personlig verktøylinje

så kan du dra sider opp dit.

Bokmerkehåndteringen og Kontakter i opera har jeg aldri blitt klok på men eller er jeg hekta. Mail og nettleser i samme vindu er fabelaktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...