Gå til innhold

Lønnstrinn i staten


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Til dere som jobber i staten, kan dere si noe om hvilket lønnstrinn dere har og hva slags jobb/utdannelse og ansiennitet? Hva er vanlig for en ufaglært kontormedarbeider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
I denne jobben kan jeg regnes som nyansatt.

Har du relevant jobberfaring fra tidligere? Jeg har fått lønnstrinn 44 i en ny jobb, men har da maks utteling for tidligere arbeidserfaring. Da går jeg ut fra at jeg har fått ganske bra lønn. Har ikke høyere utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Akademiker, 10 års ansenitet, men ikke i samme jobb. Lønnstrinn 44. Alle nyansatte får lønnstrinn 43! Jeg jobber med tunge saker, mens de nærmest ufaglærte har vært vurdert en høyere lønnsplassering (sitte i respsjonen og slikt)! Kankje fikk de det og? Hva gir du meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er faglært i et annet serviceyrke og har 5års erfaring derfra og jobber nå som sekretær (1409) mens jeg tar høyere utdanning på deltid. Jeg har lønnstrnn 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønnstrinn 54 etter 1 år. Telekom.

Har ingen relevant utdanning for dette yrket, har jobbet 5 år i helsesektoren tidligere.

Endret av shiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Lønnstrinn 54 etter 1 år. Telekom.

Har ingen relevant utdanning for dette yrket, har jobbet 5 år i helsesektoren tidligere.

:sjokkert: oj!! kan du fortelle litt mer om den jobben? hvordan kan jeg gå frem for å skaffe meg en slik en? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg trodde det var dårlig lønn i staten, men ut fra de som har svart her så virker det som ufaglærte tjener godt i hvert fall? Aldri tjent i nærheten av så bra på kontorarbeid i privat sektor. Ufaglært, men med lang erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådgiver, lønnstrinn 54.

Har fem år i arbeidslivet, men fast jobb de siste to årene. Statsviter.

Ser det går riktig vei i alle fall. Begynte i UD så startet nesten på null. Hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...