Gå til innhold

fjerning av hår med laser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg lurte på om noen av dere har prøvd å fjerne hår med laser i ansiktet(lyse hår)?

Sliter med mye hårvekst, og spesielt nå når sommeren kommer og det er sterkt lys, viser det utrolig godt:S Rett og slett hele ansiktet. Spesielt om jeg har på meg en del sminke. Føler meg aldri vel når det er stert lys, og jeg sitter nær folk:(

Hva kommer dette håret av? har mye hår ellers på kroppen og!

Men vil håret forsvinne helt om jeg tar laser behandling? har hørt at det ikkke fungerer så bra på lyse hår? Hvor mange behandlinger trenger jeg i så tilfelle, og hva er prisen:)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nancy_*
Skrevet
Jeg lurte på om noen av dere har prøvd å fjerne hår med laser i ansiktet(lyse hår)?

Sliter med mye hårvekst, og spesielt nå når sommeren kommer og det er sterkt lys, viser det utrolig godt:S Rett og slett hele ansiktet. Spesielt om jeg har på meg en del sminke. Føler meg aldri vel når det er stert lys, og jeg sitter nær folk:(

Hva kommer dette håret av? har mye hår ellers på kroppen og!

Men vil håret forsvinne helt om jeg tar laser behandling? har hørt at det ikkke fungerer så bra på lyse hår? Hvor mange behandlinger trenger jeg i så tilfelle, og hva er prisen:)?

Det vil dessverre ikke fungere. Jeg driver å tar laser på armene... har masse svarte hår, likevel tok de ikke det som er på sidene av armen og overarmen fordi hårene ikke var stive nok.

Det finnes i dag laser som skal kunne ta lyse hår, men jeg tror det er litt dårlig med det her i Norge.

Jeg har også masse hår i ansiktet, men hadde ikke tørt å ta ansiktet. For det første så barberer de hårene. Du får ikke lov til å vokse eller nappe ansiktet mellom sesjonene, og heller ikke barbere en uke før behandling. Jeg tror elektrolyse er kanskje det beste, særlig hvis du ikke har fjernet hårene før. På en annen side er det tidskrevende og dyrt.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

hva er forskjellen på elektrolyse og laser da? noen som har prøvt det her på forumet?

Hva vil det koste da? hater alt håret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...