Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Dette høres sikkert litt merkelig ut men. Jeg lurer på om noen faktisk har blitt bedre/bra av en sykdom etter de prøvde en healer?? Jeg er desperat altså. Og vurderer å prøve healing. Men det er gjerne bare bortkastet og noe stort tull?! Men har jo hørt om folk som faktisk har blitt bedre. Noen som har erfaring?
Avalon Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Dette høres sikkert litt merkelig ut men. Jeg lurer på om noen faktisk har blitt bedre/bra av en sykdom etter de prøvde en healer?? Jeg er desperat altså. Og vurderer å prøve healing. Men det er gjerne bare bortkastet og noe stort tull?! Men har jo hørt om folk som faktisk har blitt bedre. Noen som har erfaring? Jeg har god erfaring med det, men som alt aent er ikke healing en quick fix. Du blir ikke plutselig mye bedre og friskere etter 1-2timer. Det tar tid.
Pjukset Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har god erfaring med det, men som alt aent er ikke healing en quick fix. Du blir ikke plutselig mye bedre og friskere etter 1-2timer. Det tar tid. Det er riktig, en healer setter i gang kroppens egen helbredende prosess, healeren healer ikke direkte slik mange tror. Og dette er ikke gjort på 1-2-3. Jeg har også god erfaring med healing, men jeg tror mange blir skuffet hvis de venter et mirakel over natten. TS, hvor i norge bor du?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Venter ikke et mirakel, men tenkte å bruke healing som en del av annen behandling. Bor i Bergen, noen bra i området?
Pjukset Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Venter ikke et mirakel, men tenkte å bruke healing som en del av annen behandling. Bor i Bergen, noen bra i området? Jeg vet ikke om noen i Bergen, men du kan jo se på www.healing.no, alle som står listet her er godkjent av Norges Healingforbund, antar det betyr at det vet hva de driver med
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har bare gode erfaringer med healing...og vet om ei som ble frisk av brystkreft..les ukes Allers, der var det en artikkel om ei som også hadde blitt frisk av kreft. Gjør som hun over meg sier, sjekk healer.no lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå