Gjest hyggelig Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Jeg laget hjemmelaget pizza idag etter oppskrift, men da jeg hadde skåret den opp og servert den hadde den en ganske tykk, rå "linje" langs hele bunnen. Hvorfor? Hva har jeg gjort galt, tro? Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette neste gang?
Gjest NiChia Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Etterhevet du pizzaen? Tror det blir sånn hvis man ikke etterhever.
Petroline Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Eller hadde på for varmt fyll? Etterheving har jeg aldri hatt problem med, men dersom fyllet er varmt, da blir det fort rårand. Men det skal jo sies at det skjer av og til likevel, uten forklaring.
simba80 Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 det kan også være at du har skjært i den for tidlig, den må avkjøles litt før du begynner å dele den opp.
Gjest hyggelig Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Ok, får prøve disse tipsene neste gang Flere tips, noen?
Gjest Wind Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Den var ikke rett og slett stekt litt for lite, da? Var bunnen veldig tykk, så var det sikkert at den bare var varm. Det blir slik med brød/rundstykker også som skjæres i for tidlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå