Gå til innhold

Vil du stemme KrF neste valg?


Gjest anonym

Stemme KrF til neste valg?  

  1. 1. Stemme KrF til neste valg?

    • Ja, jeg stemmer KrF en gang til!
      0
    • Ja, stemte ikke på dem sist, men nå skal jeg!
      2
    • Nei, jeg har aldri stemt KrF, og heller ikke nå!
      33
    • Nei, jeg stemte på dem sist, men nå er det nok!
      1
    • Vet ikke enda!
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det vil jeg ikke gjøre! Aldri!

Synes det er direkte flaut!! ....hele vårt innbarka ostedampende demokrati stinker av Prozac og onani.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri stemt Krf, kommer aldri til å stemme Krf og er heller missfornøyd med Bondevik "med makt"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri stemt KRF, og kommer heller ikke til å gjøre det!

Har stemt Høyre i "alle år"! :P

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg for min del er møkklei av at Bondevik og Valgerd skal sørge for at alle lever et godt kristent liv! Jeg er ikke kristen, og kommer hvert fall ikke til å bli det så lenge bondevik sitter.

Bondevik sier han har fått til så mye bra. Det er mulig det, men i hvert fall ikke for nordmenn. Han sender jo mesteparten av pengene til utlandet sammen med arbeidsplassene våre.

Jeg stemmer ikke KRF! Men jeg vet ikke hva annet jeg skal stemme heller.

JEG SAVNER GRO! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Har aldri hatt lyst til å ha den overstyringa som KRF holder på med nå jeg, har aldri stemt på dem før og vil ikke det nå heller. Greit nok at de har fått til litt positive ting også, men det blir så mye styring med at det skal være de "gode kristne verdier" som skal ut i samfunnet igjen, etter dems mening så jeg synes ikke de skal få kontrollen slik en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri stemt KrF og tror heller ikke at jeg noengang kommer til å gjøre det.

MEN endel av verdiene de står for, kan vi godt ta innover oss alle som en.

Ja, det mener jeg. Det er endel som har begynt å tynnes ut i samfunnet av å ta vare på hverandre, familien etc. (og ikke begynn med kristne derekjenner som er slemme - det er ikke det jeg snakker om.) Jeg er heller ikke for overstyring av oss som mennesker, men det er likevel endel som jeg synes er bra og som kunne vært med fokusert på. Ikke at nødvendigvis det må være det partiet som fronter disse verdiene, men nå er det engang de som gjør det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har aldri stemt KrF, men det er klart - alt kan skje i fremtiden.

Så den dagen Pausekameratene blir verdensmester i fotball og Costa Rica vinner VM-stafetten i skiskyting, den dagen melder jeg meg inn. Men det må altså skje på samme dag.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på tale!

Bondevik bør vi kvitte oss med så fort som mulig.

__________________________________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Aldri!

Det er på tide at Kjell`s Angels ser på virkeligheten i Norge slik den ER, og ikke slik de ønsker den skal være!! -

-VSH kan dra dit peppern gror med kjernefamilien sin og konfirmanten fra Molde kan reise og spise kirsebær med de store gutta i Junaiten, for det liker han visst best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

ALDRI I LIVET!!

Jeg syntes IKKE Bondevik gjør en god jobb. Han KLAMRER seg til makta som en flue på en hundebæsj. Å han har INGENTING der å gjøre. Han preiker om moral og kristendom, mens han kjører landet på trynet samtidig som han lyver mer enn alle oss på KG til sammen.

Der er det ikke snakk om å gå ned med flagget til topps nei, der må man bli skutt ned med kanon ..

Nei, la noen andre overta.. Noen som har litt mer vett oppi hodet, som kan se lenger enn nesa rekker og som ikke slikker stormaktene opp etter ryggen så til de grader som den fryktelige moldenseren der.

Huff... :x

Støtter for at Høyre tar over makten.. La de regjere og se hvordan det blir. Har alltid stemt høyre og kommer nok til å fortsette med det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...