Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

God kveld alle sammen :)

Jeg bare lurte på hvis noen vet hvordan man kan komme i kontakt med Snåsamannen?

Har et sterkt behov for å få kontakt med han (selv om han ikke ønsker å holde på med sånt lenger..), men dette er viktig.

Ettersom at han ikke ønsker å være så offentlig lenger, kan dere godt svare meg over PM, sånn at ikke alle kan "plage" han :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Eller med litt mildere ord:

Han har pensjonert seg ;)

Det er endel andre healere som sannsynligvis er like gode, men jo, du må nok lete litt.

Om det er en gave du vil gi han så blir det sikkert satt pris på som en gave til det lokale gamlehjemmet, barnehagen el i stedet for :)

Skrevet
Eller med litt mildere ord:

Han har pensjonert seg ;)

Det er endel andre healere som sannsynligvis er like gode, men jo, du må nok lete litt.

Om det er en gave du vil gi han så blir det sikkert satt pris på som en gave til det lokale gamlehjemmet, barnehagen el i stedet for :)

Joda, men det er noe spesielt jeg skal prate med han om, så derfor akkurat han :)

Jeg bad aldri om sånne kommentarer, jeg vet godt at det finnes mange andre...

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Han har selv gått ut i media og bedt pent om å få være i fred nå. Han har vanskelig for å si nei til folk og vil derfor slippe det. Da syns jeg du og alle andre bør respektere det. Han er gammel og sliten mann.

• Liker 2
Gjest LanaLane
Skrevet
Han har selv gått ut i media og bedt pent om å få være i fred nå. Han har vanskelig for å si nei til folk og vil derfor slippe det. Da syns jeg du og alle andre bør respektere det. Han er gammel og sliten mann.

Enig.

TS sier det er viktig, men regner med alle som har oppsøkt ham har også hatt noe viktig å snakke med ham om.

• Liker 1
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Enig.

TS sier det er viktig, men regner med alle som har oppsøkt ham har også hatt noe viktig å snakke med ham om.

Akkurat det tenkte jeg også. Det er vel like viktig for alle som trenger hjelp. Men nå syns jeg han har hjulpet nok. Litt tid til seg selv syns jeg absolutt han fortjener.

• Liker 1
Skrevet

Er jo ikke vits å svare hvis man ikke har tenkt å svare på spørsmålet..

Jeg er ikke dum... :nei:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er ikke dum... :nei:

Muligens ikke, men hvorfor klarer du ikke å respektere at han har pensjonert seg i forhold til dette?

Hva er så spesielt med deg som gjør at du er hevet over dette?

Og siden du selv sier du ikke er så dumt, så skjønner du sikkert at du kan bruke navnet hans og postadressen og sende ham en skriftlig henvendelse.

Eller er tanken din å plage ham på telefon, selv om han nå gjentatte ganger har sagt offentlig at han ikke ønsker sånn kontakt?

• Liker 1
Skrevet
Muligens ikke, men hvorfor klarer du ikke å respektere at han har pensjonert seg i forhold til dette?

Hva er så spesielt med deg som gjør at du er hevet over dette?

Og siden du selv sier du ikke er så dumt, så skjønner du sikkert at du kan bruke navnet hans og postadressen og sende ham en skriftlig henvendelse.

Eller er tanken din å plage ham på telefon, selv om han nå gjentatte ganger har sagt offentlig at han ikke ønsker sånn kontakt?

Det har jo du strengt talt ingenting med :fnise:

Hvis jeg kunne spurt en "hvem som helst" om det, så ville jeg gjort det.

Ser ingen vits å skrive svar hvis man ikke har noe fornuftig å komme med :)

Så kos dere på forumet, I'm oooooooout :skratte::goodbye:

Gjest Gjest
Skrevet
Det har jo du strengt talt ingenting med :fnise:

Hvis jeg kunne spurt en "hvem som helst" om det, så ville jeg gjort det.

Ser ingen vits å skrive svar hvis man ikke har noe fornuftig å komme med :)

Så kos dere på forumet, I'm oooooooout :skratte::goodbye:

Du oppfører deg på en måte så jeg håper virkelig ikke du får noen anledning til å plage ham.

Er jo tydelig at du ikke har respekt for andre enn deg selv, og egoisme tror jeg ikke han kan avhjelpe - dessverre.

Og hvis du mener man ikke skal skrive noe her hvis man ikke har noe fornuftig å komme med, så virker det bare rart at du i det hele tatt har startet tråden. Du skriver jo bare møkk.

• Liker 1
Gjest MåneSkygge
Skrevet

Trist å se at enkelte faktisk har så lite respekt for andre mennesker og deres ønsker.

Du må regne med å få sånne svar som du har fått her inne da dette er en mann som offentlig har gått ut å bedt sårt om å få være i fred. Det er vel heller du TS som er lite fornuftig når du ikke vil respektere det. Håper virkelig ikke du får tak i han. Prøv å se andre enn bare deg selv og dine behov.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
Trist å se at enkelte faktisk har så lite respekt for andre mennesker og deres ønsker.

Du må regne med å få sånne svar som du har fått her inne da dette er en mann som offentlig har gått ut å bedt sårt om å få være i fred. Det er vel heller du TS som er lite fornuftig når du ikke vil respektere det. Håper virkelig ikke du får tak i han. Prøv å se andre enn bare deg selv og dine behov.

word!

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

word!

Word sier jeg og. Fyyyfaen så teite folk er. Blir så forbanna lei av teite folk som skal leke og oppføre seg som viktige politikere.

"snåsamannen må få fred, han har gjort nokk i sitt liv, han har pensjonert seg, han ønsker ikke å bli plaget, bla bla bla. Hold kjeft...

Lett for dere å si som faen ikke forstår hvordan folk har det, og hva man er villig til å gjøre for å bli kurert. Må da være lov å prøve seg, istede for å sitte hjemme med et ødelagt liv.

Skjerp dere teite "wanna be politikere"

• 1 år senere...
Gjest student
Skrevet

Word sier jeg og. Fyyyfaen så teite folk er. Blir så forbanna lei av teite folk som skal leke og oppføre seg som viktige politikere.

"snåsamannen må få fred, han har gjort nokk i sitt liv, han har pensjonert seg, han ønsker ikke å bli plaget, bla bla bla. Hold kjeft...

Lett for dere å si som faen ikke forstår hvordan folk har det, og hva man er villig til å gjøre for å bli kurert. Må da være lov å prøve seg, istede for å sitte hjemme med et ødelagt liv.

Skrevet

Hva med din forståelse av at Snåsamannen nå er en gammel sliten mann som trenger fred?

gammal tråd forresten. Så han er enda eldre nå :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...