Gå til innhold

DEN LANGE VEIEN TIL LANDET SUNNHET


klibella

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg faktisk opprettet meg en dagbok her på KG, i et forsøk på at det kan motivere meg til å bli sunnere. Jeg har tidligere vært slank, spist sunt og hatt jevnlig fysisk aktivitet. Det siste halve året har jeg spist utrolig mye snop (da mener jeg HVER dag!), har ikke hatt ork til å trene noe særlig, og har også spist mye. Har valgt lettvint usunn mat i stedet for sunn og bra mat.

Jeg føler meg IKKE vel. Er gift, og har en herlig mann som alltid sier mye fint om meg. Men det har også noe med å føle seg vel selv. Føler at huden min har blitt mye uren, at kroppen min har blitt større, og jeg føler også at det er mer ork å bevege seg fysisk over lengre tid. SÅNN VIL JEG IKKE HA DET!!!

En av grunnene til at jeg har blitt sånn er kanskje at jeg har hatt en vanskelig jobb-situasjon det siste halvåret, som har gjort meg utbrent og tatt veldig mye av kreftene mine. Nå har jeg sagt opp, og rett etter påske begynner jeg i en jobb som jeg tror er MYE bedre for meg. Jeg håper at det i seg selv kan gi meg motivasjon og krefter til å trene og bli sunnere.

Jeg vil ikke direkte tenke slanking, men heller legge fokus på sunn og riktig mat kombinert med bra trening...

Vil komme tilbake til hvordan jeg har tenkt å gå frem....men egentlig tror jeg nesten at jeg også må ta det litt som det kommer, og ta en dag av gangen. Blir veldig stressa over tanken å følge en plan manisk liksom.

Oppmuntringer og råd mottas med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) VELKOMMEN :)

Det skal nevnes at en dagbok her inne på KG gjør susen! Her får man oppmuntring, ris og ros og noen som støtter deg i oppoverbakkene og klapper deg på kinnet når du har vært flink. Tror vi er flere om den tanken ja. Kan bare snakke for meg selv, men jeg var langt fra et sunt menneske, men heller en jojoslanker. Jeg levde sunt en uke eller to, også raknet det og jeg helte innpå med massssse snop og brus! Men så opprettet jeg meg en KG dagbok den 12 januar og siden den tid har det bare gått fremover;) Her melder man litt hver dag, motgang og medgang, også føles det ut som man har litt mer kontroll og klarer å holde ut! ;)

jeg håper dette vil gjelde for deg også i det kommende, bare å stå på så kommer resultatene fortere enn du aner.

Velkommen i nabolaget.

Hilsen *snuppis* :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...