Gå til innhold

hvor lenge etter mmensen?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei!

litt før eller etter mensen får man jo et voksesprang der man vokser mellom 6-10 cm ..

jeg har ikke fått det enda og det er 7mnd siden jeg fikk det!

hvor lenge etter er det man begynne å vokse sikkelig ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg vokste ikke så mye etter at jeg fikk mensen. Var rimelig ferdig utvokts (i høyden) da jeg fikk den, og vokste helt jevnt og i sakte tempo til jeg var helt ferdig.

Hvor har du dette fra?

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har lest det vel! :)

men jeg er ganske liten. i forhold til søster og mor!

så jeg kommer vel til å vokse i samme høyde som dem?

(søster er høyere en mor)

Skrevet

Jeg har heller ikke vokst en cm i høyden etter jeg fikk mensen. Et par i bredden da... :sjenert:

Gjest Papirkurven
Skrevet
jeg har lest det vel! :)

men jeg er ganske liten. i forhold til søster og mor!

så jeg kommer vel til å vokse i samme høyde som dem?

(søster er høyere en mor)

Ikke nødvendigvis. Noen familier er like høye, andre ikke. Min f.eks. er ikke det. Vet ikke hvor gammel du er, det kan godt hende du skal vokse mer, men verken jeg eller mine venner eller familie "spratt i lufta" da de fikk mensen.

Gjest Kavring
Skrevet (endret)

Jeg fikk mensen allerede som 11-åring, så jeg vokste en del etter det. Men har aldri hørt om din teori. Og som det blir skrevet om ovenfor her, så er det ikke sikkert du blir like høy som din mor eller søster. Moren min f.eks. er 154høy, mens jeg er 170. Så jeg har vokst fra både mammaen min og søstern min :)

Endret av Kavring
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk mensen som 11 åring og vokste litt etter det, men ikke mye. Jepp, er ganske så lav. Men det er flere i familien min.

Skrevet

jeg har også hørt at etter man får mensen skal man vokse omtrent 6 cm..

Men jeg tror heller jeg aldri gjorde det. Er vel 8 cm lavere enn søstra mi og 10 cm lavere enn brødrene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...