Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes de kongelige bør få litt privatliv de også. De er jo tross alt bare mennesker de også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Zirine
Skrevet

Det finnes vel knapt det kongehus i verden som er så beskyttet som det norske, så jeg synes vel i grunnen ikke de skal klage så mye. Bare tenk litt tilbake og tenk på andre kongehus i Europa- eller andre kjendiser for den del.

Greit nok at de fotograferes når de handler og når de er på ferie, men media har ALDRI - jeg understreket ALDRI skrevet om manga av de ryktene som har gått - både om Sonja og Harald - i alle år. Journalister i VG og Dagladet sitter på mye snacks som aldri kommer ut, også ting de mener er godt nok dokumenterte.

Jeg personlig har ikke mye godt å si om media, men når det gjelder kongehuset så behandler de dem godt.

Skrevet
Ikke glem at ungen til Mette - Marit vil prege myntene våres om noen år.... Ja jeg veit at Future takes visa, men jeg tror vi må bruke klingende mynt og.

Skal man være preget på mynter og sedler bør man også tåle og bli tatt bilder av.

:o Waco, vi er faktisk enige!

Skrevet
Det finnes vel knapt det kongehus i verden som er så beskyttet som det norske, så jeg synes vel i grunnen ikke de skal klage så mye. Bare tenk litt tilbake og tenk på andre kongehus i Europa- eller andre kjendiser for den del.  

Greit nok at de fotograferes når de handler og når de er på ferie, men media har ALDRI - jeg understreket ALDRI skrevet om manga av de ryktene som har gått - både om Sonja og Harald - i alle år. Journalister i VG og Dagladet sitter på mye snacks som aldri kommer ut, også ting de mener er godt nok dokumenterte.  

Jeg personlig har ikke mye godt å si om media, men når det gjelder kongehuset så behandler de dem godt.

Jeg er 100 pst enig med Zirine her!

Pressen sitter også på mange historier om Mette Marit som aldri kommer til å lekke ut.

Dessuten er et monarki meningsløst uten presse, mens pressen alltids kan finne andre å skrive om enn kongefamilien.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns at hvis de vil leve som alle andre, så får de si fra seg all apanasje og komme seg ut i en vanlig jobb - akkurat som alle andre!

Syns det virker som de vil ha både i pose og sekk!

Syns også det er patetisk at en alenemor med en "utagerende fortid hvor de gikk over grenser når det gjelder eksprimentering med div. osv.... ", en dag skal bli norges dronning!!!

Tror ikke det hadde blitt noe bedre med det andre paret; en som ikke akkurat virker særlig smart og hennes sleske ektemann......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...