Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hver gang jeg får et sår, bare MÅ jeg pirke på det. Slik at det som regel blir større og større. Dette uansett hvor jeg har sår. Noen som har tips til hvordan jeg kan slutte med dette? Plager meg mest hvis jeg har sår i ansiktet som jeg pirker på, det er jo stygt, og jeg VIL slutte. Noen som kan gi meg hjelp og råd? Noen som vet om det finnes noe som kan smøres på, for å skjule sårene litt mer? Som regel får jeg sår av å kneppe på kviser.
Cowgirl22 Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Er plaga med akkurat det samme som deg.. Hos meg begynner det med bittesmå kviser og ender opp med sår Stygge arr blir det også.. Har desverre ingen kur..
Furstina Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Tråden er ryddet, se reglerne /Furstina (mod)
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Her er det vel ingenting annet enn ren viljestyrke som kan hjelpe. Men om du får det til, er slett ikke sikkert. Vanens makt kan være veldig sterk.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Kan det være dermatillomani du har? Sjekk ut www.stoppickingonme.com.
Gjest anonym Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Jeg og er plaget med dette. Har pirket på sår siden jeg var i 2års alderen og nå er jeg snart 17. Håper jeg klarer og slutte snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå