Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Dette er ikke kødd, og det er jevli ekkelt. Men jeg ser at jeg begynner å få underbitt! Den ene hjørne-tannen min har liksom trekt seg innover og undertennene utover. Slik at jeg faktisk er ganske underbitt på ene siden. Virker som det bare blir værre og værre. Hvorfor skjer dette?
Gjest Sativa Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hvis du er voksen og tennene dine beveger seg, så kan jo det være tegn på at de begynner å løsne. Jeg synes du skal skynde deg til tannlegen faktisk.
Gjest TS Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Har nettopp vært til tannlege og borret hull. Nevnte ikke noe om dette til han da, burde gjerne gjort det. Men burde ikke han sett om tennene var i ferd med å løsne?
mgr Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Hmmm,kanskje dumt spørsmål..men går det an å BLI underbitt i voksen alder? kanskje det er kjeveleddet ditt som har blitt slakkere?
Gjest ts Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Noe skjer iallefall med tennene, og jeg er litt redd for utviklingen. Skal jeg oppsøke en vanlig tannlege for dette? Eller kanskje en ortoped? Vil ikke gå til hun som festet regulering på meg i tenårene. Utrolig usympatisk dame.
mgr Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Ville prøvd en tannlege i første omgang.Så vil evt h*n anbefale deg å ta kontakt med ortoped.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå