Gjest TS Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har de siste ukene hatt to tilfeller hvor nedre delen av armen rykker til skikkelig, og spesielt tommelen beveger seg helt ukontrollert, den rykker til med ca 3-5 sekunders mellomrom. Det varer i noen minutter før det går over helt av seg selv. Det er som å ha leamus, bare at alt beveger seg i tillegg. Jeg skjønner at det kan være tilfeldig og fullstendig harmløst, det er heller ikke noe jeg direkte plages av, men det var ganske flaut når jeg satt på bussen i dag og ikke kunne kontrollere hånda mi. Er det noe jeg bør spørre legen om eller er det rett og slett bare leamus med noe attåt?
Gjest Sativa Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hvis det gjentar seg så synes jeg du skal snakke med legen. Kan være noe nevrologisk. Bør tas på alvor.
Devana Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har også det samme, og det bør undersøkes hvis det ikke går over. Men det kan som du sier være harmløst. Hvis det er samme armen/hånda/tommelen så kan det være noen nerver som rett og slett klemmer i nakken blant annet, eller en annen relativt "ufarlig" grunn. Men det blir jo bare synsing, og det er ikke noe vits. Om det ikke går over i løpet av noen ukers tid så kan du jo la fastlegen se på det. Hvis det skjer litt sånn tilfeldig så kan det lønne seg å filme det med mobilkamera hvis du har mulighet så du kan vise det når du er der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå