Gå til innhold

ulik lengde på kjønnsleppene

Fremhevede innlegg

Gjest cindarella
Skrevet

Jeg har et stort problem.. de indre kjønnsleppene mine har ulik lengde. Ganske merkbart også, om man skiller dem fra hverandre. Dette gjør at jeg ikke tørr å ha sex nå som jeg er singel. Med en kjæreste som jeg er trygg på tør jeg ikke å vise meg frem, og har helst sex med lyset av.

Hva kan jeg gjøre med dette problemet?

Det virker som om jeg er alene med dette problemet. :(

Er det turn-off for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et stort problem.. de indre kjønnsleppene mine har ulik lengde. Ganske merkbart også, om man skiller dem fra hverandre. Dette gjør at jeg ikke tørr å ha sex nå som jeg er singel. Med en kjæreste som jeg er trygg på tør jeg ikke å vise meg frem, og har helst sex med lyset av.

Hva kan jeg gjøre med dette problemet?

Det virker som om jeg er alene med dette problemet. :(

Er det turn-off for dere?

kroppen er ikke lik på begge sider sånn er det bare. den ene puppen er større enn det andre, det ene øret stikker mer ut enn det andre osv. og jeg er veldig sikker på at forskjell på kjønnsleppene er like normalt som alle andre forskjeller på kroppen=)

dont worry!

Skrevet

Slapp helt av. Det er fullstendig 100% normal.

Man er ikke symmetrisk. :)

Skrevet

Jeg har det samme som deg.

Skjønner at det føles litt flaut og sånn. Men I guess vi må prøve å ikke tenke så mye på det.

Hva hadde du tenkt om en person som ikke var helt symmetrisk?

Jeg vet at jeg ikke tenker noe annet enn positivt, selv om den ene ballen til mannen henger lenger ned enn den andre, for å si det slik :)

Gjest womenwomen
Skrevet
Slapp helt av. Det er fullstendig 100% normal.

Man er ikke symmetrisk. :)

Syns det er bare dumt å bekymre seg for en så uvesentlig og uviktig kroppsdel som den ENE indre kjønsleppa - herregud den har jo ingen funksjon engang eller betydning , skulle skjønt du syns det var vanskelig om klitten så ut som en pikk ....det blir noe annet tross allt - på grensen til at jeg syns det er latterlig å bekymre seg over kjønnslepper !

Dette er jo noe kunn du selv legger merke til - helt sikkert ! Mannfolkene er sikkert så kåte at de tenker neppe på det i det hele tatt .Ikke ser man det heller under akten .Bare ha lyset på du ! Ikke la en bagatell ødelegge sexlivet ditt .Livet ditt er for kort til å ødelegge det på tull og bagatellmessige bekymringer . Hvis du ikke klarer å leve med det - så oppsøk lege og be om å få kuttet av det overflødige da . Men syns det er drastisk å gjøre noe slikt - når det er unødvendig .Du har sikkert mye annet som er pent og velskapt på deg .Fremhev det du liker ved deg selv og gi f.... i den lille ubetydelige bagatellen . Ingen er da helt perfekte !

Gjest cindarella
Skrevet
Syns det er bare dumt å bekymre seg for en så uvesentlig og uviktig kroppsdel som den ENE indre kjønsleppa !

Der fikk du meg til å le av hele situasjonen.

Ble litt lettet over svarene som har kommet hittentil.

Forresten så ser jo en (sex)partner hvordan man ser ut nedentil. Oralsex f.eks. Men det er vel bare å prøve å komme over det, på en eller annen måte. Og inntill da skal jeg ha de fine svarene jeg fikk her i bakhodet.

Jeg ville nok ikke brydd meg om det bare var litt forskjell, men det er ganske stor forskjell. Den ene tykk og utenfor, den andre tynn og innenfor. :sukk: Men det ser man heldigvis ikke med beina i vanlig ståpositur.

Skrevet

For å si det sånn, jeg har så å si kun en.. Og er født sånn.. Men har faktisk ikke tenkt noe særlig over det.. Har liksom ikke så mye å si, hadde vært verre å bare ha et øre eller noe sånn :P

Samboer har heller aldri sagt noe, og det er ikke noe vi har diskutert i det hele tatt... Håper virkelig ingen er så overfladisk at de bryr seg om noe så lite for å si det sånn :P

Så lenge det er godt, er vel det egentlig det viktigste! :D

Gjest cindarella
Skrevet
For å si det sånn, jeg har så å si kun en.. Og er født sånn.. Men har faktisk ikke tenkt noe særlig over det.. Har liksom ikke så mye å si, hadde vært verre å bare ha et øre eller noe sånn :P

Samboer har heller aldri sagt noe, og det er ikke noe vi har diskutert i det hele tatt... Håper virkelig ingen er så overfladisk at de bryr seg om noe så lite for å si det sånn :P

Så lenge det er godt, er vel det egentlig det viktigste! :D

Godt sagt.. det er nytelsen som betyr noe!! Bra fokus:)

Takk for svar!

Skrevet

... menn synes det er fantastisk flott uansett hvordan det ser ut - når skal dere klare å forstå det???

Jeg er forresten venstrevridd samt at en testikkel henger lavere enn den andre. Signerer på at kropper ikke er symmetriske ;)

Skrevet
Skjønner at det føles litt flaut og sånn. Men I guess vi må prøve å ikke tenke så mye på det.

Uhm..prøve å ikke tenke på det? Som om det skulle være uvanlig eller negativt? Hva med å tenke på at det er helt naturlig, i stedet for å late som om det er noe galt som man forsøker å "glemme"?

Jeg vet at jeg ikke tenker noe annet enn positivt, selv om den ene ballen til mannen henger lenger ned enn den andre, for å si det slik :)

Dette er jo kunnskapsløst. Den høyre testiklen henger lavere enn den venstre. Dette er slik mannekroppen er skapt. Ingen har testikler som henger likt.

Gjest KateW
Skrevet

Mine er ikke like lange. Dette fant jeg ut i et anfall av usikkerhet i tenårene, og målte dem med målbånd. Ingen har kommentert det, og jeg liker dem akkurat som de er.

Skrevet

Mine er også ujevne, ganske mye også, vil jeg påstå. Var litt usikker i de tidlige tenårene, men nå har jeg funnet ut at det ikke er noe å bry seg om. Jeg liker dem som de er, og det gjør kjæresten min også! :)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Jeg har et stort problem.. de indre kjønnsleppene mine har ulik lengde.
..og min pikk er bøyd ganske kraftig mot høyre. Hvem har det verst av oss to? Syns jeg selv har en litt fin vri på dette: Jeg gir litt F, for det er ikke vanskelig å finne noe å utsette på min partner, ei heller alle de 26 andr jeg har ligget med.

Min nåværende partner har et bryst som er markant mindre enn det andre, og jeg digger begge to :jepp:

Skrevet

Jeg har også skjev pikk, og de 367 damene jeg hadde sex med sist måned hadde ikke noe imot det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...