Candle Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg fikk vite av legen at jeg har kjønnsvorter for ca 2 mnd siden. Fikk resept på wartec og ble veldig glad for å endelig bli kvitt disse utvekstene! Jeg fikk også vite at mine vorter var så små at de sikkert ville forsvinne etter en behandlingsperiode (altså 3 dager med smøring og 4 dager uten), men de forsvant ikke etter en uke, ikke etter to heller, heller ikke tre! Og både jeg og kjæresten min var faktisk enig i at de var faktisk blitt større og flere! Så sluttet jeg i 2-3 uker og i den perioden ble de mindre og færre. For 2 dager siden bestemte jeg meg for å prøve på nytt med smøring av wartec, og nå er de f*** meg blitt større og enda flere har kommet frem!! Noen andre som har opplevd noe lignende? Har noen brukt noe annet middel som hjelper mot kjønnsvorter?
Gjest Vortesvin Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Jeg fikk vite av legen at jeg har kjønnsvorter for ca 2 mnd siden. Fikk resept på wartec og ble veldig glad for å endelig bli kvitt disse utvekstene! Jeg fikk også vite at mine vorter var så små at de sikkert ville forsvinne etter en behandlingsperiode (altså 3 dager med smøring og 4 dager uten), men de forsvant ikke etter en uke, ikke etter to heller, heller ikke tre! Og både jeg og kjæresten min var faktisk enig i at de var faktisk blitt større og flere! Så sluttet jeg i 2-3 uker og i den perioden ble de mindre og færre. For 2 dager siden bestemte jeg meg for å prøve på nytt med smøring av wartec, og nå er de f*** meg blitt større og enda flere har kommet frem!! Noen andre som har opplevd noe lignende? Har noen brukt noe annet middel som hjelper mot kjønnsvorter? Jeg har også dessverre fått kjønnsvorter, og har prøvd to forskjellige kurer. Tror den ene het Condyline eller noe lignende; den fjernet noen vorter, men nye kom til. Prøvde også Aldara, som kostet en liten formue (over 700,- for 4 ukers kur). Den virket effektivt, men vortene begynte å komme tilbake etter to-tre uker Resepten på disse fikk jeg av fastlegen min, men da jeg snakket med gynekologen min om problemet, sa hun at ingen kur vil kurere vortene. Det er kroppen selv, altså immunforsvaret, som må bekjempe dem, og dette kan ta opptil flere år! Ingen lystig prognose, med andre ord... En annen ting er at om du har kjønnsvorter, så har kjæresten din det antagelig også hvis dere har hatt ubeskyttet sex. Det kan ligge latent i kroppen i fler måneder før det slår ut. Derfor er det jo uansett liten vits i at du prøver forskjellige kurer, dersom han ikke også gjør det.
Candle Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har også dessverre fått kjønnsvorter, og har prøvd to forskjellige kurer. Tror den ene het Condyline eller noe lignende; den fjernet noen vorter, men nye kom til. Prøvde også Aldara, som kostet en liten formue (over 700,- for 4 ukers kur). Den virket effektivt, men vortene begynte å komme tilbake etter to-tre uker Resepten på disse fikk jeg av fastlegen min, men da jeg snakket med gynekologen min om problemet, sa hun at ingen kur vil kurere vortene. Det er kroppen selv, altså immunforsvaret, som må bekjempe dem, og dette kan ta opptil flere år! Ingen lystig prognose, med andre ord... En annen ting er at om du har kjønnsvorter, så har kjæresten din det antagelig også hvis dere har hatt ubeskyttet sex. Det kan ligge latent i kroppen i fler måneder før det slår ut. Derfor er det jo uansett liten vits i at du prøver forskjellige kurer, dersom han ikke også gjør det. Takk for svar! Kjæresten min har vært å sjekket seg også, og han hadde ingen vorter. Legen sa at han sikkrt var smittet,men det var ikke alle det slo ut på. Så selv om han har det i kroppen, så går det ikke an å gå på kur fordi han har ingenting å fjerne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå