Gå til innhold

Skjer med å plutselig "bry seg"?

Anbefalte innlegg

Gjest Meg igjen
Skrevet

Jeg skrev dette innlegget http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=400472 for en stund siden.

Nå har eksen min plutselig begynt å kommentere statusen min på face så mye. Jeg har ikke tatt kontakt med han siden det ble slutt og han lurer nok på hvordan det går med meg og hva jeg tenker, for han har spurt søsteren min om hvordan det går med meg for en stund tilbake. Han kommenterte aldri statusen min da vi var sammen og nå er han plutselig så utrolig nysgjerrig. Da han så jeg skulle til Australia skrev han "what?" og trodde jeg skulle flytte dit. Så hadde jeg whatever og han skrev et simpelt spørsmålstegn, og nå har jeg eksamen og skrev at jeg grudde meg og da skrev han "det går helt sikkert bra:)" Jeg skjønne bare ikke hvorfor nå? For i forholdet følte jeg ikke at han så meg eller var der for meg, følte ikke han brydde seg like mye da.. Men nå er det nesten VM i å kommentere statusen min. Jeg syns jo det er litt deilig på en måte for det er digg å tenke at han tenker litt på meg også. Bare skjønner ikke, hvorfor nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ingunn_*
Skrevet

Opplever noe av det samme med min eks. Jeg vet ikke hva han er ute etter..

Plutselig så veldig interessert, veldig glad i meg og veldig på tilbudssiden. Ja, hva mener dem? Er det bare en måte å gjøre det godt på etter å ha såret? (I mitt tilfelle utroskap)

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet
Han vil være vennen din :P

Dette fikk meg iallefall til å innse at det er bra det ble slutt for vi passer mye bedre som venner enn kjærester.. Han behandlet meg jo mye bedre da vi bare var bestevenner og det virker som han behandler meg bedre etter det ble slutt også, bryr seg mer.. Rart..

Skrevet

Jeg har også en sånn eks. Det er jo litt hyggelig at han bryr seg, men i mitt tilfelle så er det rart. Fordi han brydde seg ikke noe særlig om ting når vi var sammen så hvorfor bry seg nå? Men men.. Jeg vet godt hvorfor vi ikke skal være sammen. Det er det viktigste!

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet
Jeg har også en sånn eks. Det er jo litt hyggelig at han bryr seg, men i mitt tilfelle så er det rart. Fordi han brydde seg ikke noe særlig om ting når vi var sammen så hvorfor bry seg nå? Men men.. Jeg vet godt hvorfor vi ikke skal være sammen. Det er det viktigste!

Sånn var det med oss også. Han sa f.eks ikke lykke til når jeg hadde eksamen da vi var sammen, da måtte jeg alltid si "ønsk meg lykke til" Jeg vet jo godt innerst inne jeg også hvorfor vi ikke skal være sammen og det er hyggelig at han bryr seg hvis det er oppriktig, er bare typisk at han skal begynne å vise det når det er slutt mellom oss. Men det er litt godt at jeg klarer å holde meg såpass unna i forhold til før, da var det jeg som brydde meg mest, nå kan han få smake sin egen medisin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...