Gå til innhold

kosthold


Gjest Gjest_Andreas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Andreas_*

Hey...

Eg lurer litt på hvordan eg bør sitte opp kostholdet mitt når eg vil redusere fettprosenten, og samtidig øke musklene...

eg har dager der eg trener seint, og dager der eg trener tidlig

Dagen min begynner med:

Frokost: Fullkornsblanding med youghurt

Lunch(trifriminutt)= eple

Lunch (halv tolv friminutt)= to skiver(skinke ost) og to knekkebrød(skinke ost) ELLER salat

Etter dette går eg å trener klokken tre eller klokken åtte..Styrketrening eg snakker om her

De dagene eg trener tre og er ferdig i halv fem tiden, hva bør eg få i meg mellom den siste lunchen og trening,?

I tillegg hva bør eg ta etter denne treningen, middag?evt noe seinere?

Og de dagene eg trener åtte, hva bør eg få i meg fra den siste lunchen til treningen..Middag og noe lett før trening? og hva bør middagen være, og evt det lette før trening

Og hva bør eg ha etter denne treningen som er ferdig ca halv ti...

Og sist men ikke minst...Noen dager går eg først å trener styre fra syv til åtte, så løpetrening fra åtte til ni..Hva bør eg få i meg før disse to treningene etter den siste lunchen på skolen..og bør eg ha noe mellom?

PS: når eg skriver hva er det fint om dere foreslår en rett, elr noe form for mat osv...helst ikke bare skriv treige karbohydrater før, og raske etter...+ proteiner...for det vet eg....sliter mere med hva mat som er lurt å spise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...