Synne-Marie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #221 Skrevet 20. juli 2009 (endret) Utstyrsliste - Grønt er klart, oransje er delvis klart. Tur og sove: Vogn - Jeg trodde alt var i orden, men de hadde visst ikke mottatt ordren likevel Er på dealern med et engelsk firma som kan tilby samme produktet til 1000 kr under tilbudspris. Så hvis toll og frakt ikke overskrider 1200 har vi en deal. Regntrekk Stelleveske\sekk? - Trenger kanskje ikke egen veske? Mer praktisk med sekk? Soveskinn - Vurderer å bruke ullfilt i steden, modern har i store mengder. Handlenett Bæresele (Babybjörn) Vognpose x 2 - En voksipose og en annen sak. Vogge Madrass til vogge Dyne 65x80 til vogn og vugge 5 sengesett til vogn og vugge 5 Laken til vogn og vugge Sprinkelseng - Kan kjøpe etter at baby er kommet. Madrass til seng - Ditto Dyne 80x100 Sprinkelbeskytter Tisselaken Stell og mat: Stellematte Badebalje Sånn ting som babyen kan ligge i når den bader, så jeg ikke trenger å holde den - Kommer ikke på hva det heter Myke små håndklær - Har kjøpt en meganusselig sak med hette og bjørneører *smeeelt* Kluter Termometer Brettebleier Sperrelag til tøybleier Diverse tøybleier Tett pose til bleier Helseteppe Strikketeppe Stellebord Bleiebøtte Badetermometer Neglesaks Små siklesmekker Gulpekluter Ammepute Tåteflasker og MME - Kan kjøpe dette på tur hjem fra sykehuset ved behov. Annet: Krabbe-/leketeppe - Prøver å sy selv. Klær Kommode Ammeinnlegg Amme-BH x2 Brystpumpe Tøybind Mei Tai/ Formsydd bæresele Ammeskjell Endret 20. juli 2009 av Svipa
Synne-Marie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #222 Skrevet 20. juli 2009 Vogn - Jeg trodde alt var i orden, men de hadde visst ikke mottatt ordren likevel Er på dealern med et engelsk firma som kan tilby samme produktet til 1000 kr under tilbudspris. Så hvis toll og frakt ikke overskrider 1200 har vi en deal. Med frakt, gebyrer og toll blir det 300 billigere å bestille fra England. Og det er fullprisvarer mot salgsvare. + At de svarer på mail. Hmmmm.... Må si at det frister. Er pundet på tur opp eller ned forresten?
Miss I.W. Skrevet 20. juli 2009 #223 Skrevet 20. juli 2009 Innom å hilser på dagboknaboen! Fikk litt sjokk når jeg så utstyrslista di! Men når jeg kikker nøye igjennom den så er det jo bare fornuftige ting som en trenger! Er mye som skal i hus før den lille kommer! Jeg trodde jeg var lagt på vei med arvet vogn og vogga fra da jeg var baby,men det er visst "litt" til som jeg må tenke på! Godt vi har tid på oss!
Synne-Marie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #224 Skrevet 20. juli 2009 Innom å hilser på dagboknaboen! Fikk litt sjokk når jeg så utstyrslista di! Men når jeg kikker nøye igjennom den så er det jo bare fornuftige ting som en trenger! Er mye som skal i hus før den lille kommer! Jeg trodde jeg var lagt på vei med arvet vogn og vogga fra da jeg var baby,men det er visst "litt" til som jeg må tenke på! Godt vi har tid på oss! Heia Missiw Hehe, ja prøvde å lage en litt edruelig liste men det baller fort på seg. Noen av tingene var ikke på lista i utgangspunktet men er sånt som er fått eller arvet og som var kjekt og ha. Det er nok ikke bare babyen som trenger 9 måneder på å bli klar nei
Aud Long Skrevet 21. juli 2009 #225 Skrevet 21. juli 2009 Svipa!!! 82 dager igjen! Tida flyr! Herlig og skummelt! Min minepæl er august, når det er tre måneder og noe igjen til ETA, men tenk, du er der NÅ!
Synne-Marie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #226 Skrevet 21. juli 2009 Svipa!!! 82 dager igjen! Tida flyr! Herlig og skummelt! Min minepæl er august, når det er tre måneder og noe igjen til ETA, men tenk, du er der NÅ! Hehe, jeg begynner å bli klar jeg Både fysisk og mentalt.
Synne-Marie Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #227 Skrevet 22. juli 2009 (endret) *Tok bort bildet* Slik ble vogga! Den skal ha et lag lakk til, men så er den klar for bruk. Nå har jeg også somlet meg til å legge ut det siste ultralydbildet i bloggen, bare fire uker på overtid Endret 16. september 2009 av Svipa
Synne-Marie Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #230 Skrevet 22. juli 2009 For en nydelig vogge Så fin den ble Thenk ju!
smile Skrevet 22. juli 2009 #231 Skrevet 22. juli 2009 Så fin vogga ble!! Er englene decopauge(?) ? Til å begynne med tenkte jeg å bare bruke brettebleier, også tenker jeg å se litt hva det blir etterhvert. Har kjøpt noen alt i ett bleier som jeg skal prøve også. Jeg kjøpte inn til brettebleier jeg også men det ble fint brukt og fort pakket vekk gitt. Jeg orket ikke å brette i tillegg fikk jeg heller ikke helt dreisen på det. Mannen fikk helt avsky av brettebleiene men jeg har vært veldig fornøyd med lommebleier og kommer ikke til å bruke noe annet nå neste gang heller. Det viktigste er at en finner det som passer for seg
Synne-Marie Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #233 Skrevet 28. juli 2009 Så fin vogga ble!! Er englene decopauge(?) ? Jeg kjøpte inn til brettebleier jeg også men det ble fint brukt og fort pakket vekk gitt. Jeg orket ikke å brette, i tillegg fikk jeg heller ikke helt dreisen på det. Mannen fikk helt avsky av brettebleiene men jeg har vært veldig fornøyd med lommebleier og kommer ikke til å bruke noe annet nå neste gang heller. Det viktigste er at en finner det som passer for seg Takker Englene er decoupage ja, var mye enklere enn jeg hadde trodd Vi får bare prøve tenker jeg, hvis det bare blir bal får vi heller gå over til en annen type bleier. Nydelig vogge :rødme: Takk Vognbaggen er kommet Og den er veldig pen. Det sto på pakken at den ikke måtte åpnes før forsendelsen var fortollet, men til vårt forsvar så vi det først etterpå :gjeiper: Fikk nesten lyst til å ta en prøvetur :rødme: Men ville vært veldig flaut om noen hadde lyst til å ta en kikk ned i vogna
Aud Long Skrevet 2. august 2009 #235 Skrevet 2. august 2009 70 dager! :D Hadde gjort seg med noen nysgjerrige øyne i vogna ja;) Kanksje dere kan la det gå sport i det, legg oppi dyne, og en gruelig dokke/lignende, og sjekk responsen når de skal se på det de trur er snusket!
Synne-Marie Skrevet 3. august 2009 Forfatter #236 Skrevet 3. august 2009 70 dager! :D Hadde gjort seg med noen nysgjerrige øyne i vogna ja;) Kanksje dere kan la det gå sport i det, legg oppi dyne, og en gruelig dokke/lignende, og sjekk responsen når de skal se på det de trur er snusket! Det tror jeg hadde blitt veldig bra
Synne-Marie Skrevet 6. august 2009 Forfatter #237 Skrevet 6. august 2009 Puh! Vi krangler om plassen. Jeg mener at det burde være igjen ett minimum til lungene men lillebølle bare setter ræva til og hører ikke på fornuft Så jeg dytter og dytter men føler ikke at mitt synspunkt blir hørt akkurat. Hodet har definitivt ikke festet seg for jeg merket meg at h*n lå på tvers i natt. Det er en rolig baby jeg bærer på, jeg merker h*n knapt om dagen, og ikke blir jeg vekt om natta heller. Vi leker oss om morgen og kvelden og har perfeksjonert "dytteleken". Jeg dytter, også sparker h*n tilbake. Kan gjentas i det uendelige Det er jo enkle saker, men vi har stor glede av det begge to Ellers merker jeg meg at jeg blir fortere sliten. Aldri har middagskvile vært så fantastisk som nå Var på kontroll på tirsdag og alt var i orden. Vi lå rett under streken nå mot midt på streken sist. Matchvekt er +9 noe som jeg syns er helt greit. Så tok jeg sånn glukosebelastning, og den var også finfin Min kjære far har kjøpt body til babyen forresten. Gode forslag til hva han kan få igjen mottas med takk
Norbertine Skrevet 6. august 2009 #238 Skrevet 6. august 2009 Haha, søt body. Vet alt om å være sliten ja, sover gjerne middagslur hver dag for tiden.
Aud Long Skrevet 6. august 2009 #239 Skrevet 6. august 2009 Litt av en body, tror ikke jeg hadde tatt det med samme humør... Den var moro da! Håper dere overlever kampen om plassen! Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå