Gå til innhold

kåt på kompisene hans

Fremhevede innlegg

Gjest gjestkvinne
Skrevet

Et lite problem .Syns mannen min har så kjekke kompiser o.a mannlige bekjentskaper både her og der .Og ser jo at de SER meg og ... Jeg blir sprø .Han skal være glad han ikke aner hva jeg tenker om dem osv .Jeg er alltid trofast - men ikke i tankene ...he he

Men det er vell lov .Flere damer som får unormalt fristende tanker om mannens mannlige bekjentskaper ? Huff - en treffer mange en kunne gått til sengs med og som er fristende gjennom livet . Monogamiet er best og tryggest selvfølgelig . Livet er fult av fristelser ! Tror ikke mennesket er skapt for å leve 100 % monogame .I såfall ville man ikke hatt sexuelle tanker om andre enn sin partner ....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Violetta_*
Skrevet

Synes du er heldig som ser noen kjekke. Jeg ser ingen kjekke menn, og jeg er singel...

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Synes du er heldig som ser noen kjekke. Jeg ser ingen kjekke menn, og jeg er singel...

Er så typisk . Når man er opptatt ser man kjekke menn overalt !

Gjest emmeline
Skrevet
Flere damer som får unormalt fristende tanker om mannens mannlige bekjentskaper ?

Ikke unormalt fristende vil jeg si, men jeg leker noen ganger litt med tanken når det gjelder kjekke gutter - spesielt samboers kamerater. Ikke noen voldsomme fantasier, men litt flørtende tanker. Kanskje fordi de er så totalt off-limit disse guttene, at det er mer spennende?

Skrevet (endret)

Kjenner meg litt igjen der , og mener at det er ikke noe galt i det så lenge det blir i fantasien. Det er lov å se :)

Endret av Cortina
Skrevet

Det er lov å se, men ikke røre ;)

Gjest logisk et eller annet
Skrevet

Det er lov å røre, men det blir fort røre.

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Det er lov å røre, men det blir fort røre.

Men verst av allt - syns kompisene hans spiser meg opp med blikket . Glaner og ser på meg på en sånn måte som menn gjør når de liker noen . Nesten så man skjønner de har litt hete tanker om meg . Syns det er så opphissende med kompisene hans - at de gir signaler om at de liker meg - men tør ikke gjøre noe pga at jeg har mann og er opptatt - og de vet det . Da blir det sånn spenning ... Uoppnåelig og spennende .

Gjest Gutt92
Skrevet
Men verst av allt - syns kompisene hans spiser meg opp med blikket . Glaner og ser på meg på en sånn måte som menn gjør når de liker noen . Nesten så man skjønner de har litt hete tanker om meg . Syns det er så opphissende med kompisene hans - at de gir signaler om at de liker meg - men tør ikke gjøre noe pga at jeg har mann og er opptatt - og de vet det . Da blir det sånn spenning ... Uoppnåelig og spennende .

Helt greit med fantasier, for all del!

Men sånn som du beskriver det så virker det som om du tenner mer på kompisene hans, enn selve typen din. Lov det også, men litt spesielt vil jeg si.

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Helt greit med fantasier, for all del!

Men sånn som du beskriver det så virker det som om du tenner mer på kompisene hans, enn selve typen din. Lov det også, men litt spesielt vil jeg si.

Tenner masse på min egen mann og vi har superbra sex når vi har det - er ikke det som er problemet - kanskje heller at han er fraværende hjemme ofte og jobber alltfor mye overtid- er egentlig ikke fornøyd med at han ikke prioriterer felles hjem mer enn han gjør .Er ting som må gjøres hjemme også - ikke bare på jobb .Kanskje valgt feil mann . Bra i senga - men ikke på andre områder desverre etc .Men kompisene er spennende ! Egentlig bare gøy - blir aldri å fortelle han det uansett .

Gjest Jente83mod
Skrevet

jeg tenner på kompisene til min mann... ikke sånn til vanlig kanskje, men like før det går for meg får jeg den ekstra "piffen" jeg trenger ved å tenke på at de liker å se på frekke bilder og videoer av meg! :P

Skrevet

Det er lov å skjerpe appetitten ute, så lenge du spiser hjemme ;)

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Det er lov å skjerpe appetitten ute, så lenge du spiser hjemme ;)

Ja enig . Jeg skjerper apetitten ute støtt og stadig . Merker det skrur opp lysten hjemme også .... så mannen nyter godt av det selv . Er jo han som blir " knullet " etter en annen mann har gjordt meg kåt med sitt nærvær ....

Er sunt for apetitten å gå ut å bare se på menn ...

Gjest Gjest_Caron_*
Skrevet
Tenner masse på min egen mann og vi har superbra sex når vi har det - er ikke det som er problemet - kanskje heller at han er fraværende hjemme ofte og jobber alltfor mye overtid- er egentlig ikke fornøyd med at han ikke prioriterer felles hjem mer enn han gjør .Er ting som må gjøres hjemme også - ikke bare på jobb .Kanskje valgt feil mann . Bra i senga - men ikke på andre områder desverre etc .Men kompisene er spennende ! Egentlig bare gøy - blir aldri å fortelle han det uansett .

Ut fra det du skriver synes jeg faktisk det er på høy tid at du tar en prat med mannen din. Mye borte, overtid, liten vilje til prioritering av det dere har sammen osv... Hmm, disse tingene bør tas tak i jo før jo bedre, for resultatene av denne tilstanden er litt for klassisk til å overses.

Har du først begynt å utvide horisonten såpass, kan det være starten på noe som lett kan bikke over (når omstendighetene ligger til rette for det).

Fantasier har vi alle, og det er i utgangspunktet bare sunt i et ellers trygt og velfungerende forhold, men her får jeg følelsen av at de er trigget av savnet du åpenbart lider av.

Synes du skal ta opp med "gubben" all jobbingen og fraværet hans, sett foten ned og fortell ham at nok er nok. Ingen forhold har godt av at den ene parten helst tilbringer tiden på jobb, og er tilsvarende sliten og "ubrukelig" den lille tiden han/hun avser til heimen.

Skrevet

Hvis du er glad i, og vil ha typen din, så lar du det bli der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...