Gå til innhold

Gratulerer med dagen Hope!


Gjest Hege

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ohoi, rakk det før midnatt icon_smile.gif

Gratulerer med dagen, lille du icon_smile.gif

17 år??? Er du klar over at det er halvparten så ung som meg selv. Uaah...Også føler jeg at du uttrykker deg mer voksent enn meg selv og mange andre på min alder her inne i mange tråder...en så reflektert ung jente. Når du blir på min alder, så ender du sikkert opp som noe stort. Skribent, kanskje icon_wink.gif.

Ha et fanfuckingtastic år, Hope!!! 17 er gøy. 34 er gøy, det også icon_smile.gif Many years to come.

Bursdagsklem fra Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen Hope.Bare et år igjen nå så skal vi ta oss en durabelig fyllekule jeg å du.På lovlig vis icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får snakke med Hope først, Hege... jeg for min del synes det høres strålende ut!!! Jah!!! Vi (jeg...???) har planer om en skikkelig fest for alle sammen (hele gjengen har bursdag sånn ca nå, vet du)

Ha en strålende natt, Hope!!! Fest med måte (ikke spis mais...)jeg vil ikke ha noen vaskekjærringjobb i natt (neida, bare tuller... tilgitt???)...

Kjempegla i deg, lille venn!!! Klemmer alle her inne, fordi dere er så søte!!!!!!!!! Men du, Hope, er den søteste, da.... bare fordi du er deg!!!

Nattinatt!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Neida, LilleMika... jeg hadde ingen fyllekule i natt. Ombestemte meg. Like greit egentlig! icon_smile.gif

Vi må finne på noe i helga i steden! *Gleder meg*

Alle er velkomne om de vil. Ta med alt dere vil ha med. Til og med rosa elefanter icon_smile.gificon_smile.gif

Og Hege: Hunder er lov, med og uten røyting....

Love u LilleMika! Søta icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...