Gå til innhold

Jobbintervjuet som gikk til h*****e

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Behov for å få ut irritasjon.

Jobbintervju til drømmejobb,gikk ikke så bra som jeg hadde håpet. Følte at jeg ikke fikk sagt at det er dette jeg brenner for.

ÅÅÅÅHHH. Så den lange ventetiden til neste uke med å få dommen.

Har ikke vært i jobb på 3 år pågrunn av sykdom så dette gjør saken enda mer stressende.

Æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håper det ordner seg for deg! :klem:

Jeg har også vært på intervju som jeg følte gikk rett i dass, men jobben den fikk jeg! Håper det samme skjer med deg! :) :) :)

Endret av Idnar
Gjest JobbsøkendeTs
Skrevet

Hei og takk for trøstende ord.

Det som er mest irriterende med det hele er at man etterpå sitter å tenker på alt man ikke sa. Kommer til å gnage hull i hodet iløpet av helgen og bli så frustrert at jeg tar sikkert fyr før dommen faller.

Noen som har en glemme-en-spesifikk-hendelse-pille? Så kan jeg bare huske det hele om jeg får jobben.

Gjest Ingrid-94
Skrevet

Hør med Will Smith - kanskje han fortsatt har den zapperen fra MIB.

:)

Skrevet
Behov for å få ut irritasjon.

Jobbintervju til drømmejobb,gikk ikke så bra som jeg hadde håpet. Følte at jeg ikke fikk sagt at det er dette jeg brenner for.

ÅÅÅÅHHH. Så den lange ventetiden til neste uke med å få dommen.

Har ikke vært i jobb på 3 år pågrunn av sykdom så dette gjør saken enda mer stressende.

Æsj.

Jeg vet ikke om det er noen trøst, men jeg har bestandig hatt den følelsen etter intervju. Jeg tror nok de får med seg det essensielle likevel om du da ikke satt rolig og ikke fikk sagt noe. :)

*krysse fingre*

Gjest Jente38
Skrevet
Jeg har også vært på intervju som jeg følte gikk rett i dass, men jobben den fikk jeg! Håper det samme skjer med deg! :) :) :)

Samme her.

Skrevet

Har enda ikke hørt noe ifra dem..de sa at de skulle kontakte meg over helga (altså helga som var) og nå er det jo Onsdag..Når kan man begynne å "mase"? De skulle kontakte meg uansett utfall. Blir gaaaaal av å vente.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var også på et intervju der jeg ikke følte jeg fikk sagt så mye fornuftig, men fikk jobben. Og etterpå sa de at de hadde lagt spesielt vekt på intervjuet. Så det er ikke alltid man gjør det så dårlig som det kan virke. Men kjenner følelsen. Uff, håper jeg er ferdig med jobbintervjuer for lang lang tid fremover.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan spørre nå. Det er klart at du vil ha svar før påske! Du kan jo også si at du var litt nervøs i intervjuet, men at du veldig gjerne vil ha jobben?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...