Gjest emmeline Skrevet 27. mars 2009 #21 Skrevet 27. mars 2009 Den har vunnet det, ja. Men den testen tok kun for seg hvor riktig næringsinnholdet i fòret var i forhold til det som står på sekken. Det ble ikke testet på hunder eller noe slikt, så hvordan folk kan stole på den testen fatter jeg ikke, i tillegg er den vel 4-5 år gammel. Skjønner. Takk for oppklaringen
Gjest Wind Skrevet 27. mars 2009 #22 Skrevet 27. mars 2009 Den har vunnet det, ja. Men den testen tok kun for seg hvor riktig næringsinnholdet i fòret var i forhold til det som står på sekken. Det ble ikke testet på hunder eller noe slikt, så hvordan folk kan stole på den testen fatter jeg ikke, i tillegg er den vel 4-5 år gammel. Det høres jo ut som en elendig test. Husker du hvem som sto bak?
Passive Skrevet 27. mars 2009 #23 Skrevet 27. mars 2009 Labb vant i en test fra tv2 hjelper deg. Hunden min har spist Labb i alle år, og vi trives med det foret. Fin pels og ikke så mye kommer ut igjen. Synd at noen hunder reagerer så dårlig på det.
Oliven Skrevet 27. mars 2009 #24 Skrevet 27. mars 2009 Vi bruker våtforet Norwegian Polar til vår flat (jeg syns det er mindre grisete enn vom og hundemat pølsene). Og proplan eller RC som tørrfor. Får et egg innimellom og tørrfiskbit stort sett hver dag. Har fin pels og ikke plaget med flass eller andre ting.
Kamelia83 Skrevet 3. april 2009 #25 Skrevet 3. april 2009 Vi forer 50/50 med V&H og tørrfor. Bruker Pro pac tørrfor nå, men bytter til pro plan når sekken er tom.
FantasDick Skrevet 4. april 2009 #26 Skrevet 4. april 2009 Jeg fôrer kun med V&H, med fisk, på min hund. Han fungerer kjempefint på det.
Gjest Gjest_flisa_* Skrevet 20. april 2009 #27 Skrevet 20. april 2009 Jeg har en hund, på 1 år. Hun veier nå rundt 40 kg(blanding av rottweiler og dobbermann). Hun har hele tiden vært veldig kresen på maten, og har prøvd forskjellig fòr. Begynte med Hills, men magen likte ikke den, og det kom ut igjen tyntflytende. Så gikk vi over til Labb, som visstnok skal være det beste fòret til den beste prisen. Magen tålte den godt, men virker ikke som hunden vår er så glad i det... For hun spiser jo ikke.. Så gikk vi over til Frolic, som man får kjøpt på butikken. Det skal liksom være ferskt fòr. Lukter digg for hunden, og hun elsker fòret. og hun tåler det godt. Men er det anbefalt å gi hund slikt fòr man kjøper på vanlig dagligvare butikk???? Og er det bra nok??? nei det er ikke bra nok .Det som gjør at hunden spiser frolic er at det er så mye salt i det. Salt øker smakligheten på foret. Du skal titte på hvilken farge det er på avføringen jo mørkere jo bedre. Vil anta at det din hund legger fra seg er nermest rødt. Hvis du forer labb prøv det i røde sekker som heter pluss det viker som det er bedre smaklighet i dette.
Rafi Skrevet 21. april 2009 #28 Skrevet 21. april 2009 Mine hunder får Pro Plan og Vom og Hundemat:) Jeg har hatt dårlig erfaringer med Labb, Hills og Eukanuba. Hundemat ville jeg ikke kjøpt i vanlig matbutikk.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #29 Skrevet 21. april 2009 Forer med labb og menneskemat. Fungerer bra for min hund
Gjest Wacmoc Skrevet 21. april 2009 #30 Skrevet 21. april 2009 Forer med Eukanuba ( den med basenji uttapå) og Vom&Hundemat med kylling Han elsker det!
Cæmis Skrevet 21. april 2009 #31 Skrevet 21. april 2009 (endret) Hei, nå har jeg ikke lest alle innleggene her, men jeg er generelt skeptisk til fôr som kjøpes i vanlig dalgigvare. Mest pga tilsetninger og vitamin innhold etc. Mine hunder liker veldig godt VOM. Det er ferskfor som kommer i fryste innpakninger som ser ut som pølser. De synes det er utrolig godt og man får forksjellig type VOM ut i fra hundens behov. Absolut å anbeflae for akrive hunder! http://www.vomoghundemat.no/ Så nå at noen over har nevnt Vom.... men da er vi hvertfall enig! Endret 21. april 2009 av Cæmis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå